středa 11. dubna 2012

PRO ANETKU

Tak tu mám na hlídání od včerejška do pátku opět moji malou treperendu Justýnku tak je méně času.
Tak jsem myslela že mám od krční páteře pokoj a zřejmě jsem to podcenila a dnes mě bylo nějak ouvej.Naštěstí dnes byl doma syn tak mě s Justýnkou pomohl -- motanice a hukot a zalehlo v uších mě docela vyvedlo z míry... no prý to mohlo být i nízkým  tlakem....
Ale konec vzdychání a jdu k příjemnějším věcem :o) Včera jsem dokončila jarní čepičku pro naši malou sousedku Anetku.Ale když jsem si ted večer stáhla fotky tak byly rozmazané .:o( Takže zítra musím přefotit.
Ale abych tu nějakou fotečku měla vložím sem fotečku na které je svetřík s čepičkou které jsem dělala před 5 měsíci když se Anetka naše malá sousedka narodila :o) Sice je fotečka také trochu mázlá ale rozhodně lepší než moje dnešní focení...
Svetřík je pletený--čepička háčkovaná :o)

4 komentáře:

  1. Martinka , tú chrbticu neber na ľahkú váhu , až si zbytočne neublížiš.
    Prstíky máš veľmi šikovné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :) Už opatrná budu včerejšek mě nějak vyděsil....

      Vymazat
  2. Martinko, ta souprava je moc krásná! Dávej na sebe pozor, to není legrace...
    Hezký večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také moc děkuju :o) jsem ráda že se líbí.... Pozor už dávám --ted už ty záda fakt musím dokurýrovat... :o)

      Vymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥