pondělí 15. října 2012

PODZIMNÍ PROCHÁZKA S ČOKÝNKEM :O)


Bylo krásně a tak jsme se s Klárkou rozhodli že vezmem Čokýnka na procházku do lesa a  cestou si do vázy utrhneme pár šípků ..Zřejmě jsme ale  zaváhali protože už jsme nikde žádný šípek nepotkali :o(
Sice nejsou šípky ale aspon pár foteček jak si to Klárka s Čokýnkem spolu užívali :o)Klárka sním totiž lítá jako zběsilá a to se mu moc líbí.Pustit na volno ho nemůžem protože doma sice poslouchá jako beránek ale venku se z něho stává šíleně neposlušný pes a odchytit ho pak je veliké umění :o)















Dnes jsem celé odpoledne muchomůrkovala :o) a tak jestli se mě povede zítra je vyfotit tak zítra tady bude Muchomůrkovo :o) Píšu jestli se mě povede a to proto že každé úterý jezdí Justýnka na plavaní a cestou zpět se tu u mne stavují .No a já se na ni samozřejmě moc těším :o)
Přeju Vám krásný pohodový den :o) 
                                        Martina

10 komentářů:

  1. Marti, krásné fotky ...
    Hezký den ... Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Vydarené fotečky .
    Čoky má parádny "outfit" ... :)))
    Krásny deň ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Naniko :o) Jsem ráda že se Čokyho obleček líbí :o) Tobě také krásné dny :o)

      Vymazat
  3. Ahoj Martinko,
    Čokýnek má úžasný obleček!!
    A moc hezké fotky z procházky.
    Hezký den
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Jarko :o) Čokymu se ze začátku moc nelíbil ale už si zvykl :o)))) Krásný den i Tobě :o)

      Vymazat
  4. Ahoj, Marti, ulovila jsi krásné podzimní fotky! No, upřímně, Čokymu ta lumpárna kouká z očí, a ještě jak má na té fotce jedno ucho nahoru a druhé dolů :o) je to lotřík od pohledu :o) nedivím se, že ho venku nepouštíte, chytne vůni a už byste ho nemuseli chytit, lumpíka, a to by bylo škoda! Pá, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to opravdu lotřík vystihla jsi ho úplně zcela správně :o)))A děkuju Leni :o)

      Vymazat
  5. Moc hezké fotky, musela to být hezká procházka, Martinko!
    Měj i hezký večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Heli--jj byla to prima procházka :o)Krásný večer i Tobě :o)

      Vymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥