čtvrtek 15. listopadu 2012

NÁKRČNÍK :O)

Od neděle se těším jak vezmu háček do ruky a budu háčkem motat -- slíbila jsem Lenče podhrnečky vánoční a stále nějak se nemůžu k tomu dostat.Když je chut není čas a když je čas není už chut...... ale to jistě znáte všechny :o)
Dnes jsem očekávala Klárku až přijde ze školy aby jsme spolu vyfotily můj pletený nákrčník.Původně se mělo fotit venku ale měla dlouhé vyučování a už se začínalo stmívat a tak se fotilo honem jen u okna....
Už škemrala že chce také ale modrý :o).Budto ale použiju pružný vzor a nebo háček.Pletla jsem líc hladce a rub obrace a to se dost kroutí i když pak na krku to právěže zase vypadá celkem dobře tím jak se to kroutí :o)))
 Když mrzne jako když praští a ušiska zebou až to bolí je možné si natáhnout nákrčník přez hlavu a hned je krásně příjemně :o)


Tak a já jdu ted honem nakukandu ještě k Vám a pak dnes už opravdu zase něco tvořit :o)))
Přeju všem krásné stále ještě podzimní dny a mějte se báječně --skvěle a pohodově :o)
                                                                                                                               Martina
                                            

26 komentářů:

  1. Ahoj Marti,moc zdravím i Klárku:-)nákrčník je parádní!Pohodové hezké dny přeje Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Mila Martina sal je moc hezky vlna s pailetti vidim ted u tebe supr ale na galanterie nigde neni . Hezky tebe zdravim Karin

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Karin moc děkuju :o) Vlnu najdeš zde.... http://www.prizevlnika.cz/kategorie/gabi/

      Vymazat
  3. krásně se třpytí .... modrý bude taky pěkný, ještě čelenku k němu bych udělala:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Ajko už mám vlnu koupenou sama si ji Klárka vybrala nevědomky že bude pro ní :o))))

      Vymazat
  4. Moc pěkný :) Znám to moc dobře už týden jsem nešáhla na háček..Nějak mě tohle počasí zmáhá..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Leni.Já už se polepšila--podhrnečky máš hotové a už pracuju na adventním kalendáři :o)

      Vymazat
  5. Marti parádní a moc sluší!!!V modré bude také krásný!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Míšo.Už mám vlnu koupenou tentokráte melírovanou Klárka si ji sama nevědomky že bude pro ní vybrala :o))

      Vymazat
  6. Moc pěkný nákrčník.Tůze povedené dílko. Zdravím M.

    OdpovědětVymazat
  7. Moc krásný je a Klárce tedy fakt sluší! Povědomá příze, Matinko :o)
    Měj se hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Helenko.Ano jeto tak je to ta stejná z které jsi tvořila i ty :o)))Měj se báječně :o)

      Vymazat
    2. Helenko vůbec to nechápu poslední dobou když ti u Tebe píšu tak se mě komentář nakonec stejně neukáže..... :o(

      Vymazat
  8. Marti, nákrčník je super a příze je moc hezká. Hned se po ní podívám v galanterii. I mě dcera přiměla uháčkovat jedne pro ní na přání. Brzy ho taky ukážu:-) Přeji krásný den. Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šári moc děkuju a když tak mrkni sem kdyby ji neměli u Vás v galanterce
      http://www.prizevlnika.cz/kategorie/gabi/ a už se moc Těším na tvůj nákrčník :o)Měj krásný víkend ...

      Vymazat
  9. Marti, nákrčník je nádherný! Klárce moc sluší! Vlna je překrásná,taky už jsem na ní koukala, ale ještě jsem si netroufla, a když teď vidím, jak pěkně z ní věci vypadají, neodolám :o) díky za inspiraci! Pá, L.

    OdpovědětVymazat
  10. To je nápad! A praktický! Uvidím, jestli bych ještě něco stihla pro mé vnučky! Dík za tip!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježurenko určitě stihneš---tohle je hotové coby dup :o)Měj se báječně ..

      Vymazat
  11. Ahoj Marti, nákrčník se Ti povedl!!! Moc se mi líbí jeho "univerzální" využití!!! Marti, užij si pěkný víkend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alis děkuju moc za milou pochvalu a i ty si užij překrásný víkend :o)

      Vymazat
  12. Ahoj Marti,shlédla jsem tvoje tvoření za poslední měsíce a nestčím prohlížet:)
    Krásné věci jsi naháčkovala .Prostě krása!!! Pa pěkný večer Jarka

    OdpovědětVymazat
  13. Marti, zabloudila jsem k tobě na návštěvu a jen koukám co tu máš za nádheru, jsi neskutečně šikovná. Budu se určitě ráda vracet. Tento nákrčník je moc hezký, prosím nenapsala bys jak si ho dělala dlouhý a široký, pokud budeš tak hodná. Moc nepletu a ráda bych ho zkusila. Děkuji Madla

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥