pondělí 14. ledna 2013

NÁKRČNÍK S ČÍSLEM TŘI :O)

Přeji Vám nádherný  pondělní den.:o)
U nás je nádherně ---chumelí se chumelí :o)
Já jsem v sobotu konečně dokončila další nákrčník.Přání znělo fialovo-bílý.Je pletený z příze Nikola ke které jsem přidala i bílou mohérovou - pletený je na dřevěných jehlicích -dlouhý tak aby se dal 2x omotat okolo krku a široký je že se dá i přetáhnout přez hlavu a schovat při velkém mrazu i ouška aby nám do nich nenafoukalo :o)No vtom spěchu abych ho mohla honem předat jsem zapoměla tyto detaily nafotit...
Můj bloklý krk  mě nedal možnost nakonec vůbec něco dělat--a tak nakonec jsem byla nucena jít i ke své paní doktorce  které se nelíbilo mé EKG a tak jsem prošla si už několik vyšetření a ještě mě jich pár čeká pro jistotu aby vyloučili jinou příčinu než jsou záda a už se moc těším na rehabilitační cvičení aby se mě ulevilo a já konečně mohla pořádně otáčet hlavou- prospala jsem v kuse celou noc a mohla dát do pořádku náš byteček aby to nebyl chlíveček :o)
Protože  je mě už  lépe tak  po chvilečkách už zase tvořím a pracuji na nákrčníku číslo 4--dnes ho snad dokončím.Zítra by měla přijet Lenča tak aby si ho mohla zrovna už domů odvézt a zabalit svůj krček venku do tepla :o)
Také bych se chtěla zeptat--koukala jsem že se na některých blozích řešily rozměry fotek.Hledala jsem v nastavení a nikde jsem o tom jak mají fotečky být veliké nic nenašla--kde mám tedy hledat?Já doted fotečky nezmenšovala myslela jsem se že se na blog automaticky načtou na jejich povolenou velikost.Dnes jsem si je tedy zmenšila na velikost-860-nerada bych přesáhla ten jejich limit který ani nevím kde si ho mám hlídat.A tak moc prosím kdo ví a může mě poradit kde tyto informace mám hledat?



Tak a já si jdu ted ještě zajít na návštěvu k Vám co je u Vás nového a nebo co jste krásného vytvořili...Pak se musím protáhnout a něco doma pošolichat no a pak zasednout zase s chutí k jehlicím a dodělat nákrčník pro Lenču a konečně se pustit také do nákrčníku i pro mne :o)
Mějte se krásně užívejte si bílých vloček které dělají zimu právě zimou a mějte se fajn a pohodově :o)
                                                                                                                               Martina

32 komentářů:

  1. Marti další super nákrčník,jsi šikula!Moc přeji,aby se tvá záda i krk umoudřily a přestaly bolet!
    Máš moc krásně nákrčník nafocený.Hezký den a moc zdravím.věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Věrko jak za chválu tak i za přání :o) Měj se krásně.

      Vymazat
  2. zdravím, vy tedy jedete! sotva jsem stihla okouknout první už je tu další a další a ještě se nové chystají? jste pilná jako včelička... to já nestíhám krom zaměstnání a domácnosti prakticky nic ...od nového roku mám pocit, že se čas zbláznil ...letí a letí ... a já mám takové plány ... přeji brzké uzdravení a bezbolestné probouzení do nových rán Mara

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maru moc děkuju za milou pochvalu a za přání na brzké uzdravení :o)
      Také moc nestíhám vše co jsem si naplánovala--momentálně se snažím pomalu a pozvolna uklízet po mé rodince aby jsme nežili za chvilku ve chlívku a v pauzách kdy si ulevuju od bolesti tak pletu :o)Měj se krásně :o)

      Vymazat
  3. Marti, moc se mi líbí tvé nákrčníky! Já mám v plánu taky nějaký uplést :) Můžeš poradit jaká cca spotřeba? Teď jsem si dopletla čelenku, protože nerada nosím čepice :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani děkuju moc za Tvou chválu moc mě těší že se nákrčníky líbí :o) Spotřebovala jsem tak necelé dvě 100g klubíčka :o)

      Vymazat
  4. Jsi šikovná, nákrčníky jsou praktické a výborné, ale myslím, že s tím tvým bolavým krkem bys měla udělat co nejdřív jeden pro sebe, u nás také chumelí a mrzne!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježurko děkuju moc :o)Jen co dodělám tento co mám nahozený tak budu pracovat na nákrčníku pro mne :o)

      Vymazat
  5. Ahoj Marti, další moc pěkný nákrčník!!

    OdpovědětVymazat
  6. U nás taky chumelí a chumelí ...a já mám blbé boty (v zimě jsem sníh vůbec nečekala:-)))).......a takový teplý nákrčník by přišel dneska taky vhod. Hezký zasněžený den. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :o))) No je pravda že poslední zimy zimní boty potřeba moc nebyly.:o)No bez nákrčníku a teplé šály to dnes asi venku moc příjemné nebude.... :o)I tobě Evi krásný zasněžený den.

      Vymazat
  7. Ahoj Marti, já k tobě tak ráda chodím na návštěvu, ale než se sem dostanu, trvá to aspoň dvacet minut. Tak jsem ráda, že se mi to teď povedlo.
    Nákrčníky jsou moc pěkné a praktické, dokonce jsem si dnes vzala ten svůj háčkovaný, bylo mi v něm príma. U nás se sype sníh, takže mám co odhrnovat a odklízet, před domem i na dvoře a v zahrádce aspoň cestičku pro Bobíka, když jde ke stromu.
    Dnes jsem začala plést ponožky na dvou jehlicích, ale zjistila jsem, že jsem ten postup naprosto zapomněla, musela jsem se podívat na net, jak to pletou ostatní tvořilky. My jsme to s mojí maminkou pletly jinak, měly jsme jen jeden šev. No uvidím.
    Marti, měj se moc pěkně, uzdrav se a pěkně rehabilituj. Já zase příjdu.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Květuš za tvoji milou návštěvu u mne :o)Vůbec netuším proč se ti to tak dlouho u mne načítá :o( Ponožky už jsem také dlouho nepletla a tak bych musela také plést podle návodu :o)

      Vymazat
  8. Ahoj, Marti, nákrčník je moc povedený! Téda, Ty si ale užíváš se zdravíčkem, tak ať je to jen ten bloklý krk a ostatní v pořádku. U nás řádí viroza, padly jsme já a malá, starší syn už taky pěkně kašle, asi se k nám brzy přidá. Tak pěkně rehabilituj, ať jsi brzy fit! Pa, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni děkuju jsem ráda že se líbí mé pleteníčko :o) Rehabilituju už doma--sama si po chvilenkách cvičím a musím říct že už to je krapet i znát :o) Děkuju a měj se krásně Leni.

      Vymazat
  9. Je skvělý Marti! A nechceš nám sem poslat trochu toho sněhu?? U nás jen tak sem tam nějaká vločka poletuje, aby se neřeklo:-))))
    Jo a fotky... Uložiště má 1GB, takže čím menší fotky, tím víc se jich tam vejde. Já je zmenšuju tak, aby měly maximálně 100KB, páč to se jich do 1GB vejde deset tisíc. No a jestli se jich tam opravdu vejde tolik, to ukáže čas:-))))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Ajko :o) No klidně ti nějaký ten snížek Vám tam pošlu--máme tu přenádherně bílo a sněhu ani moc ani málo zatím :o)Děkuju za info o fotečkách a kde jsi to Ajko vyčetla?Já zaboha nemohu to nikde najít a to jsem na blogeru prolezla snad všechno...

      Vymazat
  10. Je moc krásný,jsi hrozně šikovná!!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jej Míšo děkuju moc za takovou milou chválu :o)Měj se krásně.

      Vymazat
  11. Nikča bude mít z něho určitě velkou radost :) Já už se též těším na ten svůj :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem ji ho v sobotu předala tak už ji její krček zahřívá a ty si ho zítra už také můžeš zrovna odvézt a zahřívat si i ten svůj :o)Těším se holky na Vás zítra až dorazíte :o)

      Vymazat
  12. Posílám poklonu tvému dalšímu pletení a jsem ráda, že ti je líp!
    Hlavně opatrně!
    Pěkný večer přeji a moc zdravím, Martinko!
    Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko moc moc děkuju :o)Už se šetřím objednaná jsem na rehabilitace a už si pomalu cvičím i doma.Měj se moc krásně :o)

      Vymazat
  13. Už som ti dlho nič nekomentovala , to však neznamená , že k tebe na blog
    nechodím . Naopak , vždy sa rada pozriem , čo pekné si zasa vytvorila :)
    Dávaj si pozor na svoje zdravíčko - s boľavou chrbticou sa zle funguje ...
    Pekný večer :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Naniko--také tě poctivě sleduju--chodím k Tobě moc ráda :o)
      Už si dám pozor a poctivě budu cvičit protože jak píšeš s bolestí zad se špatně funguje.... Měj se krásně :o)

      Vymazat
  14. Marti já dávala ze začátku na blog strašně velký fotky, měly i 10-12 MB. Mě když se zdá fotka tmavá, tak kliknu na automatickou úpravu, ona se většinou fotka rozjasní (no jak kdy), ale taky vzroste velikost. No a jednoho dne se stalo, že jsem chtěla vložit fotky a křičelo to na mě že nemůžu, páč jsem vyčerpala jednu GB. Tak takhle to vím:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, nákrčník je super! Já se z jedním pletu od vánoc a pořád není dostatečně dlouhý a ty jdeš do čtvrtého! U nás je taky hrůza sněhu, zbytečnost odhrabávat, pořád sype a sype... Opatruj se, ať bolesti brzo povolí! Adriana

      Vymazat
    2. Aha :o) A děkuju Ajko moc za info i když já stejně moc nevím co to to Gb je...Já to ted tedy zmenšuju na 860 a ta druhá strana se automaticky pak nastaví sama.Tak snad to dělám dobře a brzy nevyčerpám ten jejich stanovený limit to by mě fakt mrzelo :o(
      Měj se krásně Ajko a moc děkuju za radu :o)

      Vymazat
    3. Adri moc děkuju :o) No já je motám tak aby byly jen na 2x otočení bylo měřečeno že více obtočení už prý obtěžuje....Dnes už u nás nechumelí ale sněhu je dost.Měj se krásně a děkuju za povzbuzení proti bolesti :oú

      Vymazat
  15. Martinko,nejdříve velebím ten Tvůj nákrčník! Mám doma tolik různých šálů,koupím je v Polsku mám to blizoučko,ale když vozím vnučky na sáňkách nebo odhazuji sníh tak se mi to rozváže nebo uvolní a mám nervy!!!!Musím tam dát ozdobnou sponu a zas mě to překáží!!!!Musím si ho uplést, ale teď musím dodělat svetr pro mojeho pejsánka Bettinku!!!Mám pořezaný L.ukazováček tak mě to bolí....no nic!Ta moje Duha už je plná,nic mi už nešlo, tak teď mám novou Duhu2.Ještě mi nejde někdy dát oblíbené nebo se přihlásit,ale myslím,že se to utřese.Vřelý dík za návštěvu a prosím Tě nepřepínej se abys byla zdravá!Budu ráda!Daja

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No máš pravdu:o)Šálky dělají parádu ale stále se rozvazují.Nákrčník je na tohle perfektní věc--zahřeje-nerozvazuje se a dá se přetáhnout i přez hlavu :o).Plteš na pejsánka?Tak to se moc těším pak na fotečku tvého fešáka v parádním svetýrku :o)Jsem moc ráda že jse tě zase objevila vůbec jsem nevěděla že jsi jinde....A foukám na ukazováček a přeju at je brzy po bolesti at můžeš pilně tvořit.Měj se Dájo krásně a těším se na další virtuální setkání :o)

      Vymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥