středa 6. února 2013

MŮJ PRVNÍ POHYBLIVÝ MEDVÍDEK :O)

Přeji krásný slunečný den :o)
Vůbec jsem ted nestíhala na svůj blog nakukovat.Od čtvrtka  jsme tu měli návštěvu - Tomovu dcerku Nicol se svojim přítelem a to nebyl čas vůbec na nic --ani na tvoření... Bylo ale moc fajn a v neděli jsme byli na menším výletě ale fotečky dodám později. Mám je na druhé kartě  zapoměla jsem je stáhnout.
Od pondělka ale už zase tvořím ---dodělala jsem si dečku s kterou jsem si nahrazovala sluníčko jen ještě čeká na natužení.
Každé úterý tu máme pro děti Dětský koutek který vede Lenča a tak s Justýnkou ke mě jezdí už od rána aby jsme se trošku užily :o)) Odpoledne mezitím co byly v koutku tak jsem zkompletovala mého prvního háčkovaného medvídka kterého jsem Vám představovala už v minulém příspěvku to byl ještě na kousky :o).A protože se blíží Svatý Valentýn tak je uháčkovaný růžovou barvou která k lásce patří :o)))
Večer při koukání na telku jsem si stihla uháčkovat dvě srdíčka které také čekají až se rozhoupu a půjdu je natužit.To tužení mě nějak moc nebaví :o)))
V našem okrese  jsou  už jarní prázdniny a všichni jsme doma tak tu máme tu malou kalamajku naši mrnavou také na menších prázdninách :o) a tak je u nás veselo :o)))
No a ted už Vám představím toho našeho nového podnájemníka -- Růžového zamilovaného Medvídka.
Nejprve v sedě :o)
 Ted z boku :o)
 Jedna ve stoje :o)
 No a nesmí chybět fotečka s jeho kamarádkou Andělkou :o)
Koupila jsem si mini růžičku a fialku tak jsem se snažila nafotit trošku kvítka pro potěchu oka :o)


Mějte se krásně a já po chvilenkách mezi hraním si s Justýnkou
odpovím na Vaše milé emaily a komentáře a  budu mrkat k Vám co je u Vás nového :o)
                                                                                                                                         Martina

31 komentářů:

  1. Marti, tak to je iný frajer navoňaný!!!!!! Medvedice sa budú za ním len tak trhať. A kvetinky sú krásne, také skoro jarné. Pa Helča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helčo moc děkuju ta takovou chválu :o) No a asi bych mu nějakou medvědici uháčkovat měla aby mu nebylo samotnému smutno--na lásku mají být dva :o)Měj se krásně :o)

      Vymazat
  2. Marti, ten je krásnej. :-) Má moc hezký kukuč, možná přemýšlí, jestli vyrazit do světa hledat medvědici nebo počkat na tu, co vytvoří tvoje šikovné ručičky. ;-)Kytičkama sis udělala pěknou radost. Mně se líbí i ty dečky na stole. Prosím, máš na ně někde návod? Pěkné dny s vnučkou. Dagmar :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Dagmar :o) Budu se snažit mu nějakou přítelkyni ušmodrchat aby nemusel do světa :o) Návod na dečky Ti samozřejmě pošlu.Nevím jestli mám tvůj email-- pro jistotu mě ho radši pošly :o)

      Vymazat
  3. Marti,ten je krásný...čím dál víc lituju,že to neumím:-(Teda,řetízkové oko,dlouhý i krátký sloupek umím,ale dohromady bych to asi nedala:-)))hezký večer. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi nic na tom není jen řetízková očka a krátké sloupky :o) A moc děkuju :o)

      Vymazat
  4. Bylo celkem jasné, že i když si tady nebyla, Martinko, nezahálíš! Méďa je prostě kouzelný, těším se na tvoje srdíčka, taky jsem včera jedno dělala...
    Užívejte prázdniny, moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli děkuju moc--jsem ráda že se Ti můj medvídek líbí :o)Škrobit budu až asi zítra večer až Justýnka odjede :o) a už se moc těším na tvé srdéčko :o)

      Vymazat
  5. Ten je moc krasny!!!a ma aj usmev na tvaričke!a kvetinky vonaju az k nam na Slovensko!prajem krasny večer andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko děkuju moc--to jsem ráda že se líbí :o)Měj se prima :o)

      Vymazat
  6. Martinka tak ten medvedik je krasny, dnes sa to tu medvedikmi len tak hemzi aj Vierka jedneho spravila. Ste sikulky, klobuk dole...Nellie

    OdpovědětVymazat
  7. Jé, takový celý růžovoučký v pruhovaném svetříku .... krasavec, no však po něm andělka pokukuje:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  8. Médvídek je fašák!Je kouzelný!Krásné dny přeje Věra

    OdpovědětVymazat
  9. Fúha ... :) máš môj obdiv (ja mám problém prišiť gombík :))) ... ).
    Je fakt perfektný !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Nanika :o) Já zase neumím čarovat v kuchyni tak jako ty :o)

      Vymazat
  10. Martinko, medvídek je nádherný... A také ti to doma krásně kvete.. :o) Jana

    OdpovědětVymazat
  11. No, Marti, méďa je úžasný, moc se Ti povedl, s andělinkou se krásně doplňují. Kytičky jsou moc pěkné, dobře jsi nakoupila ;o) hezké odpoledne, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Leni :o) No ještě až pojedeme na nákupy se chystám si koupit hyacint---vloni mě ale jeho vůně vadila tak snad letos už to bude lepší :o))))

      Vymazat
  12. Ahoj Marti, medvídek i andílek jsou úžasní, úpřímně tě obdivuji, mě tohle mini háčkování nějak nejde. :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Simčo.Ale tyhle by jsi zvládla ty zase tak maličcí nejsou :o)

      Vymazat
  13. Marti, ten medvídek je úžasný, jsi šikulka, moc se ti to povedlo! A jak mu to s Andělkou sluší! Kytičky potěšily i mé oko, dík za to!

    OdpovědětVymazat
  14. Marti mě se moc líbí medvídek, ten knoflíček to je taková paráda,jsi tak nápaditá a mě se zdá,že Ti to jde jak po másle!!! Andělička je také taková něžná a blondýnka nejsi to Ty???? Pa Daja.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáji děkuju moc za Tvá milá slůvka :o) Nápad to můj není medvídek je vytvořen podle poslední PŽ jen mám jiné barvičky :o)

      Vymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥