neděle 14. dubna 2013

PTÁČCI V KLECI :O)

Přeji krásný nedělní večer :o)
Ani já jsem neodolala a klícku v Kiku jsem si musela také koupit.Mám ji koupenou asi už pomalu měsíc a až ted jsem si konečně do ní uháčkovala ptáčky.Nakonec mě jich je i líto jak tam chudáčci smutně koukají za těmi mřížemi :o)
Fotila jsem si je včera když bylo venku tak šedivo ---škoda že jsem nepočkala do dneška dnes bylo nádherně :o) a fotečky by možná se sluníčkem vypadaly hned veseleji :o)
 





 Kousek z mého fialkovo-bílého koutečku...
Do mého fialkovo - bílého koutečku jsem si koupila tento dušičkový hrneček a protože Lenča má také doma fialovou koupila jsem rovnou dva--jeden i pro ni :o)
Dostala jsem od maminky starou malou spížku a tak jsem se dnes dala do její renovace--bylo nádherné počasí a tak jsem pracovala venku a celkem mě to zatím šlo a hlavně mě to bavilo :o)
Určitě dodám pak fotečky jak se renovace daří....
Mějte se krásně a prima. :o)
A ještě jdu na kukandu k Vám.
                                                                    Martina

19 komentářů:

  1. Martinko i tak to ptáčkům neubírá na krása!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Martinko, klícku si zabydle parádně :o)
    Hrneček je kouzelný a moc se těším na tu spížku!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Helenko :o) hned je tu s ptáčky veseleji :o) Sama jsem zvědavá jak tu renovaci zvládnu :o)Páá

      Vymazat
  3. aHOJ MARTI,klícku jsi zabydlela parádně.
    A hrneček se mi taky moc líbí!

    OdpovědětVymazat
  4. Marti krásny fialkovo-biele tvorenie. Vtáčiky majú chutné inofarebné pupíky. Prima nápad. Pa Hela

    OdpovědětVymazat
  5. Martí, opět moc hezké.....a máš krásně doma zase nadekorováo. Já nějak vůbec nestíhám. Hezký týden. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Evi :o) Také mám honičku a nestíhám co bych chtěla--ale to už tak prostě bývá :o)I Tobě krásný týden--měj se moc hezky.

      Vymazat
  6. Jsou pěkní, líbí se mi jak jsou baculatí:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  7. Marti patáčci se povedli,také se na ně chystám:-)Hrneček je parádní!Krásné jarní dny přeje Věra

    OdpovědětVymazat
  8. Klícka super a ptáčci nádherní!!! Krásné jaro, L.

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Marti, ptáčci jsou pěkní, klícka taky. Věřím, že teď smutně koukají, ale neboj, brzy bude zase zima a oni budou rádi, že jsou doma v teple.. No, doufám, že to nebude zase tak brzy, ale v dnení době člověk nikdy neví a příroda jakbysmet...
    Přeju pěkné dny se sluníčkem......

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Marti,moc Tě zdravím. Ptáčci jsou nádherní. Té klícce jsem také neodolala a pořídila jsem si ji také:)

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Martinko, klícka je moc pěkná a ptáčkové v ní vypadají roztomile. Moc se ti povedly. Máš pěkné fialové zátiší na "starý kolena" mám tuto barvu ráda.
    Hezký večer IVA

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥