pátek 18. dubna 2014

♥♥ DUHOVKA I PRO JUSTÝNKU ♥♥

Přeji Vám krásné i když poslední dobou trošku studené jarní dny :o)
Měla jsem v plánu tento týden každý den vkládat velikonoční příspěvky ale člověk si nemá nic plánovat...Vše nakonec bylo jinak....Lenče onemocněly obě dvě naše holky a tak jsem se snažila ji pomoct a na blog nebyl čas.Justýnku mám tady ale už ji je lépe a tak honem vkládám aspon čepičku Duhovku kterou jsem  ji uháčkovala ze zbytku příze z které jsem Rozárce pletla svetřík  a pak háčkovala čepičku.Tak budou na velikonoce mít obě dvě hlavinky jako duhová vajíčka :o)

Vůbec nějak vše co jsem měla  v  plánu na velikonoce si ještě udělat asi letos  už nezvládnu--ale což velikonoc ještě bude a hlavně že jsou holky už skoro zdravé... ♥♥
Mám rozháčkovanou ovečku tak tu ještě zvládnu dodělat akorát nevím zda letos zvládnu udělat vajíčkům zvířecí čepičky...
No uvidíme i zázraky se občas dějí :o)))
Mějte se krásně a já jsem určitě brzy zase tu  ♥♥
                                    ♥♥Martina ♥♥ 
  

30 komentářů:

  1. Marti čepička je nádherná.Krásné velikonoce přeje Vera:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥♥ Děkuju Věrunko a i ty měj krásné VELIKONOCE :O)

      Vymazat
  2. Opět povedené háčkování. Krásné Velikonoce. Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Martinko, nádherná čepička ...... i u nás se místo odjezdu do Jeseníků marodí ..... hold člověk míní, osud mění ....krásné Velikonoce ..... pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥♥ děkuju Marki. No přesně jak píšeš... ale Velikonoce si tím nezkazíme --měj se krásně a užij si POHODU VELIKONOC :O)

      Vymazat
  4. Další parádní kousek Martinko!
    Přeji všem u vás krásné a hlavně zdravé Velikonoce! Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥♥ děkuju Helenko a i ty měj krásné a pohodové velikonoce :o)

      Vymazat
  5. Šikovné čepičky Marti, nádherně barevné :-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezké,barevné jako velikonoce...Marti krásné svátky...Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥♥ děkuju Šári a i ty měj krásné a pohodové svátky Velikonoční :o)

      Vymazat
  7. TEdy Martinko ty jsi šikulka. A máš pravdu. Jak si člověk něco naplánuje, tak je to potom stejně jinak. :-D Hlavně, že jsou holky už zdravé. Užij si velikonoční svátky. Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥♥ děkuju Leni :o) No úplně zdravé ještě nejsou ale k tomu už chybí opravdu je malinký krůček :o) Leni měj také moc krásné a pohodové Velikonoční svátky ...

      Vymazat
  8. Marti, jak říkáš, hlavně když budou zdravé! Moc se mi ta vlna líbí, čepička Justýnce sluší, to budou holky fešandy. Ještě, že mají babičku. ;-) Veselé Velikonoce! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥♥ děkuju moc Dáši :o) a i ty měj krásné a veselé Velikonoce :o)

      Vymazat
  9. Ahoj Marti, čepička je nádherná!! Přeji Ti krásné velikonoce!

    OdpovědětVymazat
  10. Čepička je nádherná, jarní! Přeji hezké velikonoce!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥♥ děkuju Ivanko a i ty měj překrásné Velikonoce :o)

      Vymazat
  11. Krásná barevná čepička a roztomilá modelka!
    Krásné Velikonocce! Marie

    OdpovědětVymazat
  12. Martinko i tobě krásné Velikonoce. Já je také nestíhám a jak říkáš, ještě jich bude.
    IVA

    OdpovědětVymazat
  13. Martia, prajem krasne a vesele prezitie krasnych sviatocnych chvil.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  14. Marti, přeji Ti krásné prožití svátků velikonočních
    Čepička pro Justýnku je parádní, děvčata budou v čepičkách vypadat nádherně.

    OdpovědětVymazat
  15. Marti, ty tvoje čepičky se mi tak líbily, že jsem včera jednu začala háčkovat Lexíkovi :-)) Bohužel nemám tu nádhernou duhovou přízi :-)) Krásné velikonoce :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥♥ děkuju Zdeni a už se moc těším na tvou fotečku čepičku pro Lexíčka :o)

      Vymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥