neděle 21. září 2014

♥ ŽABÁK FELIX ♥

Další nové zvířátko se jmenuje Žabák Felix :o)
Je to maličký neposeda a uhlídat ho je velmi těžké...chvilku je tu a v momentě zas tam :o)) 
Klárka to sním ale umí a na procházce sní se choval velmi slušně :o)


Mějte se krásně --sice hlásí ochlazení ale věřím že zas tak hrozné to ještě nebude :o)
                                                                    ♥ Martina ♥

30 komentářů:

  1. Jsi šikulka, moc pěkný žabák neposeda.

    OdpovědětVymazat
  2. Žabáček je správný námořník, v pruhovaném triku...:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥ ještě bych mu chtěla udělat partačku v červených šatečkách :o) a děkuju Laduško :o)

      Vymazat
  3. No, to je krásný žabáček. Vypadá jako talismánek.

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. ♥ děkuju Věrko to mě těší že se ti tak líbí :o)

      Vymazat
  5. Marti, tie Tvoje zvieratká sú dokonalé. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc Andrejko mám velkou radost že se tak moc líbí ♥

      Vymazat
  6. krásný!
    vymýšlíš sama nebo podle návodu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky :) některé úpodle návodů a některé podle obrázků když něco zahládnu na netu :o) a děkuju ♥

      Vymazat
  7. Ahoj Marti, žabák Felix i prasátko Pepina jsou nádherní. Žabča má prima triko . Jsi šikulka !!!
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani i Tobě děkuju ♥ a také se měj moc hezky...

      Vymazat
  8. Marti, žabiačik Felix je milučký, veľmi sa mi páči a opäť krásne nafotení.Si šikulka.Maj sa pekne.
    Rena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reni děkuju za chválu a fotila mě moje Klárka ♥ měj se také moc hezky...

      Vymazat
  9. Marti ty musíš háčkovat i v spánku,jinak si to neumím představit :)))) .....jsi moc šikovná a já jen koukám....přeji ti krásné dny,u nás je teda zima jak v psírně....Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No Šári pomalu to tak i bylo :o)))) moc děkuju to mě vždycky žene dopředu ty vaše milé chvály :o)) Měj se také moc hezky--momentálně hlásí krásný podzim ♥

      Vymazat
  10. Marti, tak žabák mě úplně dostal..tak takového si musím udělat.Vždyť jsme žabáková třída:o))..moc se ti povedl..měj se krásně..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda Inko že jsem tě inspirovala :o) a děkuju moc ♥

      Vymazat
  11. Marti žabáček je super. Už budete mít doma krásnou zvířecí rodinku.
    Měj se krásně Anny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Aničko ♥ no chvilku se tu ohřály a některé hned se rozutekly :o))) i ty se měj moc hezky ...

      Vymazat
  12. Martí, ty válíš :-)))) dávám palec nahoru!!!!!

    OdpovědětVymazat
  13. Martinko, ty tedy jedeš! Parádní práce!
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :o))))) no zatím ted od háčku odpočívám :o))) a děkuju Heli moc ♥

      Vymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥