úterý 21. října 2014

♥ RŮŽOVÁ ŽIRAFKA ♥

Naše Justýnka si na mě vyprosila že chce růžovou žirafku a bílé puntíky na ní :o))
Jsem ji od toho zrazovala že to nebude hezké protože žirafky jsou žluté :o)) Jenže ta naše holka se přesvědčit nenechala a trvala si na svém...
Slavila svátek a tak jsem popadla háček a dala se do té její vysněné růžovky :o))
 ....no a nakonec to opravdu nevypadá špatně :o)))
Justýnka je moje  zlatíčko ♥   výskala jůůůů moje žirafka....a už má  i jméno jmenuje se prý Adélka ♥
A hlavně jim to spolu moc sluší  ♥





No a naše malá Rozárka ji  Justýnce neustále krade a tak už mám dělat další...tentokráte žlutou aby se nehádaly která je čí :o)))
Dopoledne jsem se snažila přenastavit blog aby byl vidět vcelku tak snad se mě to podařilo :o)
U nás je zatím ještě hezky ale hlásí nějaký pořádný vichr...tak dnes všichni domů do teploučka hrnek dobré kávy -čaje nebo kakaa a užijte si krásný pohodový den...
                                                                                      ♥Martina ♥



24 komentářů:

  1. Růžová je originální a je moc krásná:-) už se těším na obrázek druhé žirafky.Jsi šikula.Pa hezký den Vera

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda že se líbí -- žirafku nebudu háčkovat hned :o) ted chvilenku vločkuju :o) Měj se Věrko také krásně...

      Vymazat
  2. Marti, vidíš jaký měla Justýnka dobrý nápad i růžová žirafce moc sluší :-)) A Justýnce a Adélce to spolu mooooc sluší, jsou to kočky :-D Hezký večer :-) Doufám, že se nic nepřižene, mám noční....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni to tedy měla--nakonec uznávám že i ty barevná zvířátka nereálných barev jsou moc krásná :o)) Zatím se tady u nás nic nehoní vypadá to na klidnou noc :o) Měj se moc hezky...

      Vymazat
  3. Ještě jsem ani nestihla okomentovat motýly a už tu na mě juká žirafka:-) .... A náhodou je moc povedená.Růžová je parádní .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Evi :o)) no dala jsem si závazek že bych chtěla přispívat každý den...sice se každý den mě nedaří ale polepšila jsem se :o))))

      Vymazat
  4. jej ta je Bozska.. moooc vydarena... neviem ako Justynka, ale ja by som s nou aj spala...xixi, pa Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Zuzi :o) no určitě sní spinká také--má ji všude sebou i na drakiádě s náma byla :o))) pááá

      Vymazat
  5. Marti, žirafka je úžasná a krásná barvička jí moc sluší.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Martinko, kdo by takové cácorce odolal... Ale měla pravdu a jako správná ženská věděla, co chce - v růžovém vypadá žirafka skvěle! Úžasná práce!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko děkuju :o) no to ona ví vždy co chce a kolikrát to je sní dost velký boj :o)))) ta ké tě zdravím :o)

      Vymazat
  7. MARTINKO, TA RŮŽOVÁ ŽIRAFKA JE NAPROSTO DOKONALÁ.. JINAK NAŠE ANIČKA TAKY MILUJE RŮŽOVOU A URČITĚ BY RŮŽOVÁ U NÍ ZVITĚZILA:o).. holky si jsou vážně v něčem hodně podobné..Například já přesně vidím naši Aničku, jak má na sobě mikču a přes ní princeznovské šaty..to prostě k oslavě musí být:o))...Ještě musím pochválit nádherné motýlí fotky..kdo by to řekl, že teď v říjnu budou takhle krásně poletovat..krásné dny..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Inko :o) Justýnka také růžovou miluje :o) a holky si tedy jsou dost podobné :o)) Šaty to ona strašně miluje a stále se parádí ...Také jsem si myslela že není podzim ale krásný letní den :o)) měj také moc hezké dny...

      Vymazat
  8. Martinko jsi fakt šikulka. Žirafka se ti mooóc povedla. nedivím se Justýnce, že je nadšená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju Alenko ...její nadšení je pro mě vždy ta nejkrásnější pochvala...dnes tu byla a sebou Adélku zase měla ♥

      Vymazat
  9. Máš můj velký obdiv! S háčkem jsem kamarád ale na háčkované hračky nemám. A taky se chci zeptat jestli háčkuješ podle předlohy? zdravím :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aranel a zatím na nich vůbec nic není jen krátké sloupky...určitě by jsi to zvládla také...tato žirafka není z mé hlavy ---je dělaná podle návodu :o) A moc děkuju...měj se moc hezky....

      Vymazat
  10. Teda Marti, ta je suprová. Ani se nedivím Justýnce, že se jí tak líbí.
    Už se těším až nám ukážeš další žirafku .
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Jani :o) Žirafka se zatím neháčkuje dnes tu zkouším vločky :o) Měj se také moc hezky...

      Vymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥