neděle 2. listopadu 2014

♥DUŠIČKOVÝ ANDÍLEK♥

Dnes jsou Dušičky a většina z Vás se vydala na hřbitov zapálit svíčky  pro svoje blízké kteří už tu s Vámi nejsou ♥....
I my jsme jeli......
Uháčkovala jsem Andílka Dušičku ♥....
Aby tam vydržel co nejdéle dala jsem ho do sklenice na kterou jsem uháčkovala klobouček♥ ....
Hrozně moc mě chybíte a vzpomínám na Vás s velkou láskou -- jste v mém srdci napořád ♥....
Nejvíce mě chybíš ty moje milovaná ♥babičko♥ ....

Vyznání není přímo moje-- kolovalo po fb--ale  přesně tak to cítím i já a tak jsem si ho přidala na svou fotečku ke svému Dušičkovému andílkovi ......






Nádherná písen od Mariky Gombitové 
♥NOVEMBROVÉ CHRYZAMTÉMY ♥

Zaposlouchejte se do nádherné písničky  a mějte krásný zbytek večera....
                             ♥Martina♥

9 komentářů:

  1. Krásné Martinko! Každý má jistě někoho, kdo mu moc chybí...
    A Rozárka je moc krásná holčička, musíš z ní mít velkou radost.
    Hezký večer přeji, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥ ano mám z obou mojich zlatíček ♥ měj se Helenko moc hezky...

      Vymazat
  2. Marti, to jsi měla prima nápad s andílkem :-)) ♥ Já jsem babičce a dědovi napíchala větvičky do květináčku....Hezký večer přeji :))

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, pod básničku bych se ihned podepsala..měla jsem pro mne nejúžasnější rodiče na světě a moc mi chybí..nosím si je ve svém srdci..Měj krásný večer a celý nový týden..Inka

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásný andílek, hezká práce a hezký blog. Jana Podorlicko

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥