neděle 7. prosince 2014

♥DRUHÁ ADVENTNÍ NEDĚLE♥

Přeji Vám krásný zbytek 2 ADVENTNÍ NEDĚLE ♥
....dnes jsme si zapálili svíčku VÍRY ♥


Trošku nestíhám....
chodím na rehabilitace a tam mě postupně odblokovávají....
..už mám za sebou hrudní páteř...
...krční páteř...
...ve čtvrtek mezi-žeberní a to jsem měla zákaz i háčkovat :o(
Jsem celá ted bolavá a rozlámaná ale vím že bude dobře...
...byla jsem opravdu celá zablokovaná a léta mě s tím nikdo nepomohl až ted šikovné ručky jedné rehabilitační sestry ♥
Mějte se hezky užijte si ještě krásný večer a já tu mám připravené na zítra jací tu u nás chodili čerti :o)))
Martina

18 komentářů:

  1. Martinko, tak se dej brzy do pořádku..Mě záda taky občas bolí a stojí to za to..Naštěstí mi pomáhá teplo a olej z třezalky..Měj krásný nový týden a hlavně bez bolestí..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Inko ♥ Suché teplo je moc fajn :o) a olej z třezalky tak to slyším prvně a určitě vyzkouším :o) Měj se moc hezky..

      Vymazat
  2. Tak ti přeji, aby záda povolila. To je moje noční můra, že bych si nějak hnula se záda, bylo by to hodně těžké bez šití a háčkování.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ♥ a přeji ti at záda máš stále v pořádku a tvá noční můra se nevyplní ♥ měj se moc hezky..

      Vymazat
  3. Martinko, držím pěsti, ať už je vše dobré...... měj se báječně, Klárka.

    OdpovědětVymazat
  4. Martinko dej se brzy do pořádku,držím palce.Hezký předvánoční čas...pa věra

    OdpovědětVymazat
  5. To s páteří znám. Uvidíš jak se ti uleví a zase budeš pilně háčkovat.
    Přeji příjemný advent.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také vto Alenko věřím ♥ a také měj krásný adventní čas....

      Vymazat
  6. Martinko, teď to asi není nic moc, ale hlavně, že jsi v dobrých rukách - vydrž!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Helenko ♥♥♥ také v to věřím ♥ a také moc zdravím :o)

      Vymazat
  7. Tak přeji MArtí rychlé uzdravení .... Taky to znám , měla jsem trápení 8 týdnů. Začala jsem pravidelně cvičit a blokády jsou fuč :-) krásné pokračování adventniho času . Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥♥♥ děkuju Evi... no už budu cvičit už je zpátky nechci :o) a také si užívejkrásného Adventního času ...

      Vymazat
  8. Ahoj Martia, dávno som tu nebola, ale budem sa snažiť to napraviť. Prajem veľa zdravíčka a trpezlivosti. Tiež mám toho dosť, ale snažím sa na to nemyslieť a zaťať zuby. Prajem skoré uzdravenie a krásny adventný čas.
    Emily

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥