středa 25. února 2015

♥ZAJÍČEK HOPLÁ-HOP... ♥

To si Vám jdu takhle po obchodě a tam na mě mrkl tenhle Zajda-láska to byla  na první pohled co Vám budu povídat.......
....... a hned jsem si ho vezla domů :o)
Doma hopsá z jednoho místa na druhé a tak mu říkám Hoplá-hop :o)))
Velikonoce tu budou co by dup a tak už bych měla pomalu začít i něco tvořit já :o)
Dodělám resty a vrhám se na háčkování Velikonoc
Mějte krásný zbytek dne 





33 komentářů:

  1. :-))) Martí, koukám, že začínáš být na zajíčky...Pa a hodně radosti s tím zajochem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :o)))))) no ale jen opravdu na dekorativní :o)))))
      Měj se hezky Ladi.....

      Vymazat
  2. Krásný zajda:-) Velikonoce tu máme opravdu za pár...Už se moc těším:-) Mart hezké dny,pa Vera

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také seVěrko moc těším :o)
      Měj se kríásně...

      Vymazat
  3. Máš pravdu, velikonoce se kvapem blíží.
    Zajíček bude moc pěknou dekorací.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Alenko...
      no letí to nějak všechno moc rychle...

      Vymazat
  4. Marti, je hezké, že jste se tak hezky potkali :o)...a to se mi vybavilo, že žádného zajíčka na jarní svátky nemám. Já asi půjdu jukat do obchodů. Hezký den. Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tedy jo mě málokdy něco takhle hned přirostlo k srdci že jsem to musela mít :o))))
      Měj nse také hezky Álo...

      Vymazat
  5. Marti, to moc dobře znám :-)
    Povedený zajoch, taky bych ho v obchodě nenechala!
    Budu se muset kouknout, kde co mám zašantročené, abych na Velikonoce netápala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vid to prostě nešlo ho tam nechat :o)))
      Taky musím najít krabici s velikonocema radši pomalu už ted :o)))
      Elíí měj se hezky...

      Vymazat
  6. Ahoj Martinka. Ja mám tiež nejakých zajačikov odložených. Zatiať ešte čakajú v šuflíku , až príde ich chvíľa. :):) Tvoj je podarený. Ahoj. Dana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dani ostatní jsou zatím také ještě v krabici --ale tohohle už jsem neuklízela ten už mě dělá radost ted :o)
      Páááá

      Vymazat
  7. Martí, velikonoce a já...mám slabost pro slípky, ovšem i zajda u nás bývá. A ten tvůj je vážně fešák :o)
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Jani :o).... já miluju i ovečky každý rok si háčkuju další jednu do sbírky :o)))

      Vymazat
  8. Takže si si dnes urobila radosť! A dobre si urobila, musíme si radosť robiť aj samé sebe :-)
    Pekný je, neviem, či by som mu odolala :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano přesně tak---drobnůstky mě dělávají obrovskou radost ♥
      pááá

      Vymazat
  9. Tak to se nedivím :-)) je nádherný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vid Evi? Doma bych si to vyčítala kdyybych ho tam nechala :o)))

      Vymazat
  10. Dobre si urobila, máš novú radosť, hoci len maličkosť.
    Emily

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Emilko malé radosti jsou kolikrát vlastně velké radosti ♥
      měj se hezky

      Vymazat
  11. Marti je krásnej , dnes se podívám po kočičkách snad už mohou kvést . Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No Šári dnes jsem také měla v plánu vyrazit do přírody na lup :o))) ovšem změna plánu byla....ale byl to skvělej den ♥

      Vymazat
  12. Marti, krásný zajíček, vůbec se ti nedivím :-))

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥