středa 25. února 2015

♥ZAJÍČEK HOPLÁ-HOP... ♥

To si Vám jdu takhle po obchodě a tam na mě mrkl tenhle Zajda-láska to byla  na první pohled co Vám budu povídat.......
....... a hned jsem si ho vezla domů :o)
Doma hopsá z jednoho místa na druhé a tak mu říkám Hoplá-hop :o)))
Velikonoce tu budou co by dup a tak už bych měla pomalu začít i něco tvořit já :o)
Dodělám resty a vrhám se na háčkování Velikonoc
Mějte krásný zbytek dne 





33 komentářů:

  1. :-))) Martí, koukám, že začínáš být na zajíčky...Pa a hodně radosti s tím zajochem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :o)))))) no ale jen opravdu na dekorativní :o)))))
      Měj se hezky Ladi.....

      Vymazat
  2. Krásný zajda:-) Velikonoce tu máme opravdu za pár...Už se moc těším:-) Mart hezké dny,pa Vera

    OdpovědětVymazat
  3. Máš pravdu, velikonoce se kvapem blíží.
    Zajíček bude moc pěknou dekorací.

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, je hezké, že jste se tak hezky potkali :o)...a to se mi vybavilo, že žádného zajíčka na jarní svátky nemám. Já asi půjdu jukat do obchodů. Hezký den. Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tedy jo mě málokdy něco takhle hned přirostlo k srdci že jsem to musela mít :o))))
      Měj nse také hezky Álo...

      Vymazat
  5. Marti, to moc dobře znám :-)
    Povedený zajoch, taky bych ho v obchodě nenechala!
    Budu se muset kouknout, kde co mám zašantročené, abych na Velikonoce netápala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vid to prostě nešlo ho tam nechat :o)))
      Taky musím najít krabici s velikonocema radši pomalu už ted :o)))
      Elíí měj se hezky...

      Vymazat
  6. Ahoj Martinka. Ja mám tiež nejakých zajačikov odložených. Zatiať ešte čakajú v šuflíku , až príde ich chvíľa. :):) Tvoj je podarený. Ahoj. Dana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dani ostatní jsou zatím také ještě v krabici --ale tohohle už jsem neuklízela ten už mě dělá radost ted :o)
      Páááá

      Vymazat
  7. Martí, velikonoce a já...mám slabost pro slípky, ovšem i zajda u nás bývá. A ten tvůj je vážně fešák :o)
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Jani :o).... já miluju i ovečky každý rok si háčkuju další jednu do sbírky :o)))

      Vymazat
  8. Takže si si dnes urobila radosť! A dobre si urobila, musíme si radosť robiť aj samé sebe :-)
    Pekný je, neviem, či by som mu odolala :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano přesně tak---drobnůstky mě dělávají obrovskou radost ♥
      pááá

      Vymazat
  9. Tak to se nedivím :-)) je nádherný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vid Evi? Doma bych si to vyčítala kdyybych ho tam nechala :o)))

      Vymazat
  10. Dobre si urobila, máš novú radosť, hoci len maličkosť.
    Emily

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Emilko malé radosti jsou kolikrát vlastně velké radosti ♥
      měj se hezky

      Vymazat
  11. Marti je krásnej , dnes se podívám po kočičkách snad už mohou kvést . Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No Šári dnes jsem také měla v plánu vyrazit do přírody na lup :o))) ovšem změna plánu byla....ale byl to skvělej den ♥

      Vymazat
  12. Marti, krásný zajíček, vůbec se ti nedivím :-))

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥