středa 18. března 2015

♥CAPÁČKY S MICKYM♥

Dnes bylo venku překrásně--úplné jaro :o)
.....a já dnes dokončila druhé capáčky pro miminko na přání :o)
Mám tu od včera Justýnku :o) a tak doma máme zase veselo....
....dnes dostala sliz a ještě ho nedala z ruky :o))))))
Zítra nás čeká zase nádherné počasí a tak si ho užívejte plnými doušky a mějte se báječně...


34 komentářů:

  1. Śliczne buciki, bardzo pomysłowe.
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpovědětVymazat
  2. Marti ty jsou hravé :o)), opět bez návodu ? A pokud ano, máš ho zapsaný ? Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Álo jen tak naškrábaný na papíru - ale jestli chceš tak ti ho přepíšu :o)
      a děkuju ♥

      Vymazat
  3. Krásne sú, niekto sa moc poteší!
    Uži si to v zdraví zajtra!

    OdpovědětVymazat
  4. Marti.....super:-))
    Hezké předjarní dny,Jitka

    OdpovědětVymazat
  5. Martičko, jsou miloučké oboje. Jsi šikulka, určitě moc potěší :-) Užijte si s Justýnkou krásný zítřejší den ♥ pa Hana

    OdpovědětVymazat
  6. Marťo, to je zas nádhera. Obrovský obdiv !!! Měj se Ivana

    OdpovědětVymazat
  7. Marti,krásné jsou, jen jsem se lekla, jak to miminko má hubené nožičky, než mi došlo, že to budou tvoje prsty:o))..krásný večer..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :o))))) jj jsou to prstíky mé dcerky Klárky :o)))))
      a děkuju ♥
      měj se Inko hezky...

      Vymazat
  8. Sliz milovaly i holky...kdysi. A capáčky jsou kouzelné!

    OdpovědětVymazat
  9. Ajka vyjádřila přesně to co jsem chtěla napsat taky. Martinko jsi moc šikovná kouzelnice.

    OdpovědětVymazat
  10. Opäť nádherná práca. Tieto postavičky sú obľúbené aj u mojej vnučky.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  11. Martinka, opat su perfektne...no proste sikulka :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Marti, prostě nádhera :-)) Ježíš, taky ještě pamatuju u Naty to období slizu :-))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju Zdeni ♥
      u nás to moje děti také milovaly--ale naštěstí už ten sliz ted není tak hrozně mazlavý :o)))

      Vymazat
  13. Marti ty jsou úžasné, škoda že těm mrňouskům rostou nožičky tak rychle. Jsi šikulka. Asi jsem byla hrozná matka, ale opravdu nevím o jakém slizu je řeč?? :-) Asi jsem své chlapce o něco ošidila. :-)
    Měj se krásně a užijte si sluníčko. Z.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda Zdeni -- rostou vůbec celkově hrozně rychle :o))
      A děkuju :o)
      a určitě jsi hrozná matka nebyla-já se slizu co měly moje děti štítila--ale tenhle už je snesitelný :o)))
      také se měj moc hezky...

      Vymazat
  14. Moc roztomilé,papučky :o) Co se týká slizu tak to u nás taky nejednou proběhlo, vždycky jsem se děsila,kde to najdu nalepené,a kteráže zeď to popřípadě schytá,ale naštěstí to bylo v poho. :o)) Pěkné dny K

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko toho jsem se u svojich dětí děsila také :o)))
      ale tenhle sliz to už je něco jiného :o)
      a děkuju ti moc ♥
      také se měj moc hezky...

      Vymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥