středa 13. května 2015

♥JUSTÝNKA RYBÁŘKOU♥

Jak už jsem psala tak Justýnka jela v neděli na ryby s tím že chytí mamince rybu k svátku maminek.
A povedlo se :o)
Jela s Tomem a Klárkou a já jim doma připravovala dobrý oběd.
Ryby chytili nakonec dvě ale jednu museli zpátky pustit.
Vlastně ryby čtyři-ještě dvě malinké - ty byly zlaté a kouzelné jak prohlásila Justýnka a dovezla si je v kbelíčku domů do  jezírka na zahrádku.
:o)
Justýnce se rybaření moc líbilo a hned se ptala kdy se pojede zase :o)
DNEŠNÍ PRANOSTIKA:
13.května podle starého kalendáře sv.Ondřej Hubert Fournet a Leonard Murialdo.
Nyní Servác
Před Servácem není léta,po Serváci s mrazem veta.
Včera jsem řádila na zahrádce a jako každý rok se peru s kopřivami a kopřivy stále nade mnou vyhrávají.Při jejich likvidaci mě popálili ruce a nohy a pálí mě to ještě dnes.
Máte prosím někdo nějakou radu jak se kopřiv na zahrádce zbavit nadobro?
Mějte se krásně a užijte si báječný den....

22 komentářů:

  1. Teda ta Justýnka je i šikovná rybářka :-)) Marti, jak se zbavit kopřiv netuším, já si je tu na dvou místech hýčkám :-D Na špenát, na kopřvovou jíchu, to víš je to bylinka :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tedy je :o)))
      No na pár místech si ji nechám ale když se mě dere mezi kytičky a dusí mě je tak to se mě nelíbí :o)

      Vymazat
  2. Marti, také se připojuji - Justýnka je opravdu šikulka. Moc ji to sluší. :-). Také ti moc neporadím, mám maličkou zahrádku a tu trošku, kopřiv když se objeví dávám do čajíku. Já stále bojuji s mravenci- taky bez úspěchu :-( . Krásný den přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :O)))
      No Zdeni já jich mám na zahrádce požehnaně a stále sní léta už bojuju a pořád vyhrává....a mravenci mám také už několikrát mě zničili skalku...
      Také se měj moc hezky...

      Vymazat
  3. Také s přítelem jezdíme na ryby, ale jen o prázdninách, přes rok toho času není :( Vždy vezmeme i mého bráchu, ten je vášnivý rybář a užijeme si super víkend :)
    Měj se hezky, Klariss

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem dřív s Tomem jezdívala -- jezdili jsme skoro každý víkend i přez noc a bylo to moc fajn--úžasná ppohoda a klid--ale ted poslední roky už trávím čas na rybách sním jen v létě na dovolené :o)
      Také se měj Klárko krásně.

      Vymazat
  4. To byl panečku úlovek a ty zážitky co Justýnka měla, to se nedá ničím nahradit. Nedivím se, že se těší na příště.
    Kopřiva si na zahradě také dělá co chce, když mi příliš zasahuje kam nemá, vytrhám ji co nejvíce s kořeny. Je to jak s pampeliškami, sedmikráskami, vždy nad námi vyhrají :o)).
    Krásné dny Marti.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Álo to je pravda :o)
      No také se jim snažím vytrhat co nejvíc kořenů ale má je tak dlouhé že nikdy se mě nepodaří asi zničit je všechny.... :o))))
      Také se měj moc hezky.

      Vymazat
  5. Páni, to je moc hezké! Myslím, že rybu k svátku nedostala žádná jiná maminka.
    Moc tě zdravím Martinko! Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, krásný úlovek a krásná Justýnka :-).
    Díky Tobě jsem si teď uvědomila, že na naší zahradě nemáme vůbec žádné kopřivy. Na minulé jsme měli a taky jsem se jich zbavovali špatně.Takže také neporadím. Na mravence jsme předloni použili takové pastičky, nevím však, jak se to jmenuje, je to v krabičce asi jako krém na boty a má to dírku a nevím, co ty mravence láká, ale my jsme se jich zbavili. Ovšem nechci vědět, co to s nimi dělalo :-). Hezké dny. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tedy Marti to ti závidím :o) Já jich tu mám spousty...jsou místa kde mě nevadí ale když se mě derou mezi květinky a dusí mě je tak to jim nemůžu přece dovolit že? :o)
      No mravence mám také tak se zkusím po té krabičce podívat--vloni mě poničili skalku prevíti jedni.
      Měj se Marti skvěle ad ěkuju za radu...

      Vymazat
  7. Marti, žahnutí kopřivami je prý velmi zdravé, aspoň to tvrdila jedna hodně stará paní u nás v horách. Tu prý rodiče jako malé dítě po vykoupání do kopřiv položili a časem si tak zvykla, že jí to ani nepálilo. A paní se dožila 98 let, takže ... třeba ti ty kopřivy opravdu přinesou dlouhý život.. Pa.

    OdpovědětVymazat
  8. Pááni, to je parádní úlovek! Supr den jste měli:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Bacana seu post e com certeza a pescaria foi um sucesso, nas vezes que me aventurei pescar, não fui bem sucedido, tive que passar numa pescaria e comprar alguns para não chegar em casa com as mãos vazias (risos)

    Beijos
    Rafael

    OdpovědětVymazat
  10. Bacana seu post e com certeza a pescaria foi um sucesso, nas vezes que me aventurei pescar, não fui bem sucedido, tive que passar numa pescaria e comprar alguns para não chegar em casa com as mãos vazias (risos)

    Beijos
    Rafael

    OdpovědětVymazat
  11. Martinka, neviem ti poradiť. Ale ak máš veľkú záhradu, tak nebojuj s ňou a nechaj si ju tam. :) Je neskutočne liečivá a aj popŕhlenie je vraj liečivé. Maj sa krásne a pozdrav rybárku. :):) D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to ano Danuško jsou místa kde si ji hýčkám ale když mě dusí květinky tak to se mě nelíbí :o(
      Také se měj hezky a pozdrav vyřídím ráda :o)

      Vymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥