čtvrtek 4. června 2015

♥KVÍTKA...♥

Ted nejoblíbenější téma --- opět kvítka za zahrádky :)
 ♥
 ♥
 ♥
oranžový brouček mě žere lilie :o( už jsem jich tolik rozmačkala a stejně pořád nacházím nové a nové....
PRANOSTIKA:
Co se v červnu vylíhne,velmi často pohyne.
♥♥♥
ŠTĚSTÍ JE LÁSKA,KTEROU MÁ KAŽDÝ Z NÁS VE SVÉM SRDCI..
♥♥♥
Onemocněla nám Rozárka laryngitídou a tak jsem tu včera měla Justýnku-aby ji nebyla chvíle dlouhá v tom parnu tak jsme jely navštívit moji sestru a prožily jsme společné fajn odpoledne :o)
Justýnka cestou domů úžasně odpadla a zaboha nešla probudit a tak spala celou noc nemytá ale spokojená s blaženým úsměvem na tváři...
Mějte krásný a báječný den ....



25 komentářů:

  1. Marti,zahrádku máš opravdu krásnou. Nádherné fotky :-) . Rozárce přeji brzké uzdravení a Justýnce další spokojené zážitky.
    Měj se hezky Z.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Marti, hlavně ať je Rozárka brzy v pořádku, taky jsem si tuhle nemoc prodělala a není to nic příjemného :( ..krásně Ti kvete zahrádka, taky se ráda po zahrádce procházím a koukám kde zase něco vyrašilo, povyrostlo a rozkvetlo :-)) je to balzám na dušičku.Pěkný den Ti přeji. Hana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani to tedy máš pravdu já na to trpívám a s Martinem jako maličkým jsem strávila jednou v nemocnici přijeli jsme za pět minut dvanáct jak se říká-i Klárka tím trpívala ale to už naštěstí věděla jak nato aby léčba probíhala doma---všude mokré prostěradla jako v prádelně :o)
      Rozárce už je lépe-už je bez teplot---jupííííí ♥
      děkuju moc a také se měj krásně...

      Vymazat
  3. Marti kytičky jsou nádherné pohlazení na duši . Krásný den , Šárka

    OdpovědětVymazat
  4. Škoda lilií! Broučci jsou pěkný mrchy!
    Rozarce brzke uzdravení!

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Marti, kytičky jsou moc krásné. Lilie mám zničené , zůstal mi jeden chudáček a tak čekám jestli se mu podaří vykvést.
    Měj se krásně. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dnes jsem řádila na zahrádce a zapoměla jsem ji zkontrolovat ajajaj :o( Držím pěsri at aspon ten jeden kvítek vykvete...měj se moc hezky.

      Vymazat
  6. Marti, máme stejné kytičky na zahradách :o). A lilie už nepěstuji vůbec, každý rok mi je hned co vyrašily, postupně sežrali ti broučci o kterých píšeš. Vzdala jsem to...
    Krásné dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :o)))
      No jsou to mršky oranžové-hlavně že už vím kdo mě je ničí a já ničím jeho.....
      Měj se Álo moc hezky...

      Vymazat
  7. Jejda, Marti, tos mi nasadila brouka (možná toho oranžového) brouka do hlavy - já chtěla příští rok vysadit hodně lilií a teď ta tvá zkušenost s jejich likvidací brouky mne odrazuje. Tak ať se lilie vzpamatují a malá ať je brzy zdravá. Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No Laduško já ho vloni ještě obdivovala pro jeho krásu ale když jsem se pak dozvěděla že on stojí za tím že mě lilie nevykvetly má chudák smůlu a jakmile ho zahlédnu končí velice špatně :o(
      Děkuju moc a Rozárka už je bez teplot ♥
      měj se také moc hezkly...

      Vymazat
  8. Marti nádherné fotky kytiček!Letos stále bojuji s mšicema a housenkama,těch potvor je nějak moc!Něco mi žere hortenzii...postřik nějak málo hubí.Krásné dny pa Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško hrůza vid? Každičký rok se vždycky nějaký škůdce najde :o(
      měj se moc hezky...

      Vymazat
  9. Marti, kvítka jsou nádherná :-)) Mě to tu nejvíce likvidují slimáci, sežrali mě stračku....Také přeji Rozárce, ať je zase zdravá, brouček malý :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ach jo :o( nedaj pokoj a nedaj....
      Děkujun Zdeni už je lépe už je bez teplot ♥

      Vymazat
  10. Keď sa nedarí kvietkom, je ti ľúto, ale nedá sa to zrovnať chorou vnučkou. Tak sláva, že ona je už fit!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je pravda :o))
      Ještě úplně fit není ale to nejhorší má za sebou ted už je jen lépe a lépe :o)

      Vymazat
  11. Martinko, krásné fotky! Ty orlíčky mají nádhernou barvu!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  12. Nádhera, kvety milujem, máš to krásne. Je paradox, že v takej horúčave človek najskôr ochorie. Prajem skoré uzdravenie.
    Emily

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥