pondělí 12. října 2015

♥ČEPIČKA♥

Tuhle čepičku jsem dělala na přání pro jednu malou slečnu.Bohužel došlo při měření k malé chybičce a čepička je malá a tak ji dostane naše Rozárka a já jdu dělat ji znovu větší :o)
Jako modelka mě posloužila naše Justýnka...


Mějte se krásně....


21 komentářů:

  1. Martinko Justýnka je krásná holčička,čepička jí MOC sluší,vlastně mám radost,že jsi se zpletla:-) Dája

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥♥♥ děkuju Dáji ale čepička bude pro Rozárku :o)

      Vymazat
  2. Já to chci taky umět. Je moc pěkná :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥♥♥ Evi vyzkoušej uvidíš že to nic není jen to složitě vypadá :o))

      Vymazat
  3. Marti vzor je úžasný, mohla by si dát odkaz kde jsi ho našla? Uháčkovala bych ji naší Amálce.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebo mi ho poslat na mail - HajnaAlena@seznam.cz
      Díky moc.

      Vymazat
    2. Alenko už jsem odkaz vložila a děkuju ♥♥♥

      Vymazat
  4. Martinko čepička se ti moc povedla. Taky bych ráda měla vzoreček. Uháčkovala bych ji Karolínce.

    OdpovědětVymazat
  5. Marti čepička je moc parádní a Justýnce moc sluší.☺
    Krásný večer.

    OdpovědětVymazat
  6. moc pěkný vzor! jsem ještě takovou neviděla ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥