úterý 27. října 2015

♥VÁNOČNÍ SKŘÍTEK♥

Dnešní ráno  když jsem vešla do obýváku jsem zaslechla tichounký smích :o)
Šel zleva kde mě visí věneček a na něm seděl maličký skřítek :o) 
Prozradil mě že je vánoční a přiletěl aby pohlídal jak jsou hodné ty naše dvě holky Justýnka a Rozárka aby mohl Ježíškovi pak pomoct s výběrem dárku pro ně jak byly hodné :o)))
Pak se ještě usadil na poličku kde si vesele klimbal nohama a prozpěvoval si vánoční písničku....
Holkám pak domů také jednoho vyrobím a pošlu...ale teď se musím vrhnout na pár věcí které tu mám na seznamu v pořadí ....
Tak tady ten náš fešák je....

 ♥
 ♥
Justýnka je naše přebornice v pojmenovávání a tak jsem zvědavá jaké jméno tomuhle skřítečkovi dá :o)
Mějte se krásně...dnešní den je sice zachmuřený ale zase dobrá příležitost k lenošení...uvařit dobrý čajík nebo kávičku...zalézt pod deku s nějakou pěknou knížkou...nebo si pustit nějaký hezký film....a nebo se pustit do nějakého tvořeníčka...vánoce se blíží a ty ručně vyrobené dárky jsou přece jen ty nejkrásnější ♥


35 komentářů:

  1. Ježíš ten je boží. Nádhera, ty jsi tak šikovná. Krásný den Rija

    OdpovědětVymazat
  2. Marti ten je překrásnýýýýýýýýýýýýý!:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Marti tak ten je tak nádherný, moc se ti povedl☺
    Měj se moc hezky☺

    OdpovědětVymazat
  4. Martinko, moje dětské já se zatetelilo! Ten je tak slaďounkej, má tak nádherný obličejǐček..... :-)
    Tleskám, Klárka.

    OdpovědětVymazat
  5. Teda Marti, skřítek je senzační !!! Takový pěkně miloučký . Ten se bude děvčatům líbit a určitě budeš dělat dva, každé princezně jednoho.
    Měj se krásně a už se těším na další tvořeníčko. Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, skřítek je nádherný! Určitě budou mít holky z něj velikou radost!

    OdpovědětVymazat
  7. Marti, skřítek je nádherný! Určitě budou mít holky z něj velikou radost! Tak po čtvrté, snad už se to objeví!

    OdpovědětVymazat
  8. Ten je nádherný a přinese k vám domů úžasnou atmosféru:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Martinko máš pravdu. Ručně vyrobené dárky jsou nejcenější.
    Skřítek je kouzelnej.

    OdpovědětVymazat
  10. Marti, nádherný skřítek a ještě ke všemu je kouzelný..měj se moc krásně..Inka

    OdpovědětVymazat
  11. Potmehút jeden, krásny je!
    Určite som za takéto darčeky robené z lásky vlastnou rukou!
    Pááá

    OdpovědětVymazat
  12. Marti, skřítek je kouzelný jako z pohádky.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  13. Marti,skřítek je velmi povedený.Hodně háčkuji,ale přesto potřebuji popis.Kde mohu "nakouknout"?Háčku zdar babiEva

    OdpovědětVymazat
  14. Dein Elf ist zauberhaft süß. Ich mag ihn sehr und du hast völlig recht, die selbstgemachten Geschenke sind immer noch die Schönsten. Was von Herzen kommt und mit Liebe gemacht wurde kann kein Geld der Welt kaufen.
    Wünsche dir eine gute Zeit
    Liebe Grüße Sandra

    OdpovědětVymazat
  15. Martí, myslím, že holky budou nadšené, já jsem :o). Je pohádkový.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  16. Martinko, to je prostě nádhera! jsi hotová přebornice postaviček a zvířátek!
    Měj se moc hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
  17. Marti, jů, ten je krásný a roztomilý!
    Pěkný den, M.

    OdpovědětVymazat
  18. Marti, tak ten je kouzelný, s dovolením ho okopíruji, pro obě modroočky, snad to stihnu do příští soboty. Díky za prima nápad a měj prima den Maryša :)

    OdpovědětVymazat
  19. Marti, tak ten je naprosto dokonalý, moc se mi líbí, hezký večer,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  20. Dobrý den paní Martino, chtěla bych Vás požádat o návod na háčkovaného vánočního skřítka. Již týden sleduji Váš blog a nemohu se vynadívat na Vaše výrobky. Děkuji, Ivana

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥