úterý 15. listopadu 2016

✨ PAN A PANÍ SKŘÍTKOVI ✨

Letos to je všude samí skřítek a tak jsem se rozhodla že také nějakého vyzkouším .
✨ 
I když oči schovává pod kloboukem bylo vidět že mu je samotnému smutno a tak jsem mu ještě udělala společnici a hned tu panuje veselejší nálada :o)
✨ 
Jsou to jen takové malé kouličky a tak se dají klidně i pověsit na stromeček nebo na větvičku a nebo můžou jen tak sedět na poličce...
 ✨ 
 ✨ 
 ✨ 
 ✨ 
✨ 
✨ 
a jedna podzimní od nás...
✨ 
✨ 
Mějte se krásně....
✨ 

30 komentářů:

  1. Urocze skrzaty! Ślicznie wyglądają. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, já už jich mám z Pinterestu pár stažených :-)), jen na ně mít čas :-))Máš je krásné :-)) Hezký večer :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Marti tak ty jsou boží..Moc pěkná drobnost.
    Měj se moc hezky, pa Z❤❤

    OdpovědětVymazat
  4. To je krásne a netreba sa trápiť s očičkami, ústočkami, veľmi milá a vydarená vianočná ozdoba.

    OdpovědětVymazat
  5. Ty se nezastavíš, tolik už toho máš naháčkováno, závidím. Krásné dny, Kája.

    OdpovědětVymazat
  6. Teda ty jsou mookc krásný pěkná práce Měj se

    OdpovědětVymazat
  7. Martinko, jsou kouzelní! jsi moc šikovná, parádní práce.
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Marti ,ti se ale povedli ,jsou to frajeři!!!!!Měj se Dája.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥