úterý 20. prosince 2016

✨JEDNOROŽEC ZELINKA✨

Na jedno přání jsem ještě na poslední chvíli háčkovala  jednorožce  který měl být zelený a tak  jsem ho  pojmenovala Zelinka :o)
Tak snad udělal radost
 ✨
 ✨
 ✨
✨ 
✨ 
Vánoce už máme skoro za dveřmi...
....tak si užívejte pohodu a stres pošlete pryč....    :o)


11 komentářů:

  1. Marti určitě potěší vždyť je nádherný. Moc se ti povedl.
    Také ti přeji krásný předvánoční čas a hlavně klííd. Pa Z❤❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Zdeni a měj se také moc krásně ✨ a snažím se už si jen užívat... :o))

      Vymazat
  2. Martinko, krásný jednorožec! I já Tobě přeji krásné vánoční svátky a hlavně hodně zdraví v novém roce..Inka

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, Zelinka je parádní, kokosové kuličky jsem nedělala spoustu let, hezký večer,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  4. Martino, Zelinka se Ti povedl. Klidný předvánoční čas přeje Marie.

    OdpovědětVymazat
  5. Martinko, jsem si naprosto jistá, že radost bude veliká!
    Přeji krásný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, ten je luxusní. Krásně jsi to takhle před Vánoci zvládla. Moc zdravím a přeji krásné svátky.

    OdpovědětVymazat
  7. Zdravím Marti, jednorožec je krásný a je mi jasné, že byl dost pracný. Zaujaly mě i Vaše rumové? kuličky - ňam, asi je taky ještě půjdu udělat :-), jsem poslední dobou hrozně mlsná. Přeju Vám bezvadné a požehnané vánoce! Zuzu

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥