pátek 3. března 2017

♥ PÁTEK-ZAČÍNAJÍ JARNÍ PRÁZDNINY ♥

Hurá sláva je tu pátek...
....a u nás tímto dnem začínají jarní prázdniny :o) 
Klárka je týden doma a přijede Justýnka...
..má tu spousty práce na tvoření  ♥
Dnes  jsem jela navštívit svoji maminku a dostala jsem  od ní krásný dárek .
Na stará kolena jsem propadla kouzlu razítek....
... a jako malá holka jsem hned doma začala si razítkovat :o))
Poslední dobou jsem propadla této dobrotě ...
Jakmile si toto dám skoro celičký den pak nemám hlad jak jsem napěchovaná :o)
Momentálně pletu...
plním přání ještě jednoho falešného roláku...ale  letos už ho majitelka asi moc neužije...hlásí nám jarní počasíčko..o víkendu se máme krásně ohřát...slibují až 17 stupňů tak uvidíme...
No a ve středu už začla Popeleční středa ...
Obrázek je z kalendáře Zdraví  od Renaty Herber .. je tak úžasný že se budu snažit každý týden o jednu jeho stránku se s Vámi podělit...
Mějte krásný víkend a užijte si teplíčko a pohodu 
♥♥♥

16 komentářů:

  1. Martinka, aj som sa zasmiala na tých tlačítkach, sme ako deti, žeby sme stárli?!
    Ja som si prázdniny užila po svojom a od pondelka zas práca, ale aj sa teším :-)
    Ja som sa teraz tiež aspoň trocha pustila do pletenia, ale nejde o nič moc.
    Máš to pekné na stole, chutné a zdá sa aj zdravé!
    Maj sa fajn!

    OdpovědětVymazat
  2. Ty razítka nemají chybu. Chci je taky! Krásné jarní dny, Kája.

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, copak je to za dobrotu?

    OdpovědětVymazat
  4. Marti i já mám své razítka moc ráda. Ráda se k nim vracím.
    Dobrůtka je opravdu lákavá.. Krásné dny se zlatíčky ti přeji. Z❤

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrota vypadá faaakt dobře 😋
    Razítka jsou 👍
    Teplíčko má dnes být , tak preju hezký den!

    OdpovědětVymazat
  6. Jé, ta kávička na fotkách vypadá báječně, už se na tu svou dnešní také těším! :-)
    Razítka jsou báječná, milý dárek od maminky a proč by si s nimi měly hrát jen děti.. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Marti, krásná razítka :-)) No tak to mě kaše tolik nezasytí :-)), já jak nejím pravidělně a ten falešný rolák máš moc pěkný, ten jsem ještě nepletla :-))

    OdpovědětVymazat
  8. Přeji krásný víkend:-)
    Razítka jsou nádherná. Eva

    OdpovědětVymazat
  9. Marti,stejný kalendář jsem měla pro minulý rok a moc se mi líbil.
    Byl zaměřený na bylinky a mám ho schovaný.Když přišel vnuk ze školy,že potřebuje obrázek ptáčka,tak se kalendář také hodil.Razítka jsou moc pěkná.Krásné předjarní dny přeje Věra z Litoměřicka

    OdpovědětVymazat
  10. Martinko, přeji pohodově prožité prázdniny!
    Těším se, co všechno vykouzlíte!
    Hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Jé, to jsem ani neviděla jaká máš krásná razítka :)

    OdpovědětVymazat
  12. Jů,razítka jsou prostě boží!.-)Kásný víkend...

    OdpovědětVymazat
  13. Zdravím Vás, Martinko. Razítka frčí i u nás, s oblibou jich využívám při výrobě balicích papírů :-) . Doufám, že užíváte jarního počasí. Hezký předvelikonoční čas Vám přeje ZUZU.

    OdpovědětVymazat
  14. Marti, moc zajímavá razítka. S tím využitím falešného roláku jsi se spletla, myslím že ještě posloužil.

    OdpovědětVymazat
  15. Marti, já jím banány zásadně s čokoládou...:-) Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥