neděle 18. března 2018

♥HIPPIES 60 LÉTA♥

Včera se u nás konala Josefovská zábava ve stylu Hippies 60 léta.
Starší dcera mě poprosila na poslední chvíli o úpravu džínové vestičky a tak jsem den před akcí se o bundu květinových dětí pokusila.
Mladší dcera se na poslední chvíli rozhodla že půjde také a tak jsem ráno honem sedla k šicímu stroji a na poslední chvíli ji nastavila kalhoty do zvonu a ušila čelenku.Ještě jsem toho moc nenašila a tak to pro mě byl náročný úkol :o)))) no nějakou záhadou jsem to celkem zvládla :o)))
I moji dva synci byli ale ti se vystrojili sami :o) ...Moc mě mrzelo že jsem se nemohla téhle akce zůčastnit a tak jsme si je večer tam jeli aspoň na skok vyfotit :o)

Legrační bylo že jsem tam zřejmě potkávala spousty známých ale pod těmi parukami a brýlemi jsem je vůbec nepoznávala a tak ani nevím komu všemu jsem odpovídala na pozdrav :o)))
Mějte  se a smějte se ..... krásný zbytek neděle...



7 komentářů:

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥