čtvrtek 12. dubna 2018

♥PSÍ CESTOVATEL♥

Rozhodla jsem se že ušiji ke kočičím cestovatelkám i pejska cestovatele :o)
Hledala jsem inspirace na pinterestu a pak na papír si namalovala pejska a zkusila si ho ušít ...ale tím jak je maličký jen do kapsy tak jsem si zmordovala prsty jak jsem ho otáčela.Zdárně jsem ho sice dokončila ale bratříčka už dalšího tedy mít nebude.Jedině ve větší velikosti :o)
Ráno při ranní procházce jsem si postavila modelem mého Čokýnka
Nejprve vlevo...pak vpravo...
a pak teprve kuk do foťáku
Odpoledne jsem se dala do práce a zkoušela pejska nového...
Šest jsem jich vyhodila než jsem byla spokojená...
A tady je pejsek Lumpík
Nějak mě to šití opravdu začíná bavit :o)
Mějte se krásně a zítra tu máme už zase pátek..


12 komentářů:

  1. Marti, ty jsou nádherní. Ovšem nejkrásnější je ten model :-) Hezký večer.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásni hafani ... naozaj sa ti vydarili ... aj mačičky som obdivovala už včera ... šikovná si ... pozdravujem ... L.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásně se Ti hafíci daří.Jsou roztomilí. A ten živý? Ten moc dobře ví, že na něj nemají :-).
    Hezký víkend!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, ušila jsi nádherné pejsky, ale ten prostřední u mě vede. Čokýnek je suprový model a navíc miloučký.
    Měj se krásně a přeji prima víkend.

    OdpovědětVymazat
  5. To se to šije, když máš "model" přímo u sebe Marti :o). Hezké šití.
    Měj se hezky.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, jsi šikulka! Krásně se ti to šití daří!

    OdpovědětVymazat
  7. Marti mně se líbí oba dva..jsou úžasní 🐶, vlastně všichni tři.
    Krásný víkend ti přeji.Z ❤

    OdpovědětVymazat
  8. Marti, parádní práce, fešáci to jsou oba!
    Měj hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Čokýnka je bezva model. Pejsci se ti moc povedly.

    OdpovědětVymazat
  10. Je vidět, že tě to baví. Jsou to fešáci.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥