čtvrtek 29. července 2021

♥ LIŠKA BYSTROUŠKA ♥

Dalším mojim závěsným obrázkem je ještě jedna lištička.No my u nás doma tak nějak lištičky milujeme :o)

A už tvořím další obrázek :o)))
Nějak mě tyhle závěsné obrázky začly bavit..
Včera mě dorazily naše dvě holčičky,má být teplo tak budeme asi odpoledne trávit na zahrádce u bazénu a malovat kamínky :o) 
Brzy pojedeme na dovolenou tak at máme co pokládat...a doufám že už i já si nějaký krásný kamínek najdu .
Mějme všichni krásný den.





16 komentářů:

  1. Já jsem zatím našla kamínek jen jeden a chystám se zase nějaké další namalovat. Malovat neumím, ale baví mne to. Jen musím nějaké vhodné najít. Měj se fajn, zdravím 😀

    OdpovědětVymazat
  2. Nedivím se,že tě háčkované obrázky baví.Lištička je opět krásná.Já jsem začala přemýšlet,že bych si udělala obrázek naší kočičky.Je šedobílá,to by šlo.
    Příště až budu mít vnučky,tak se musím optat,zda také malují kamínky.Mě by to hrozně bavilo.ale trpím třesem rukou a držet tužku je pro mě to,co mi vůbec nejde.
    Marti,měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  3. To jsou opravdu moc pěkné obrázky. Právě dovolenkujeme a kamínek jsme našli hned první den.

    OdpovědětVymazat
  4. Martinko, krásně tvoříš. Pěkná lištička. Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tedy je, Marti!
    Přeji krásný kamínkový den. Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Lištička jak vymalovaná :-). Povedené dílo !
    Já jsem ještě žádný kamínek nenašla, ale ani nenamalovala.
    Hezké stále letní dny !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Martinko, zdravím. Já mám taky ráda lištičky a Tvůj obrázek s ní se mě líbí. Užívej vnuček, já mám taky teď na prázdninách tři vnučky a jsme s nima na chalupě. Ahoj Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Závěsný obrázek je bezva nápad a s tou lištičkou krásný. Na kamínky maluje dcera a má i štěstí na nalezení,já nic :-)) Ať se daří i v kamínkování :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Moc se vám povedla. 🙂
    Hezký večer.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥