sobota 24. července 2021

♥PUTOVNÍ KAMÍNKY♥

Moje první tři kamínky.No malované moc nejsou já malovat neumím a tak jsem na ně napsala vzkazy.Ještě nalakovat a půjdou do světa.
A jak to všechno začalo?
Měla jsem tu naše holčičky a vyrazili jsme všichni společně na výlet a holky našly tři jejich úplně první kamínky.
Dva už jsme u nás posunuli dále a jeden ten mají schovaný.Ten se jim líbí natolik že zatím u nich zůstává.
Ale hned se u nás začlo malovat .Jejich kamínky už jsou nalakované a už určitě i někde leží a cestují..
Zatím jsme dostali vzkaz na FB ve skupině kamínky jen od dvou lidiček.Škoda že většina lidí kamínek nevyfotí :o(...je fajn vědět o kamínku informace kam až doputoval :o)
Také malujete a posunujete kamínky?
Krásnou sobotu...






17 komentářů:

  1. Martinko, to je prima, vnučky se zabaví a mají zábavu. Je to hezký nápad, posílat kamínky dál. Měj se hezky. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem už pár kamínků na cestách potkala. Jen nejsem na FB, tak můžu fotit akorát na blog. Kamínky máš moc krásné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to krásné najít kamínek víd?Já ještě štěstí neměla ale určitě ho jednou taky mít budu :o) ♥

      Vymazat
  3. Kamínky se vzkazem jsou super nápad. Já také kreslit neumím, přesto už jsem jich několik zkusila namalovat. Příště asi od tebe budu opisovat 😊 FB nemám, ale je mi to celkem jedno kde skončí, protože mne to docela baví. Měj se moc fajn 😜

    OdpovědětVymazat
  4. Martinko, kamínky se vzkazem jsou krásné. O fenoménu putovních kamínků jsem už taky na blogu psala. Měj pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
  5. Kamínky jsou nádherné a tvůj nápad na ně psát.Já tu mám vnučky,ale na kamínky jsme zapomněly.Jak vstanou hned se jich optám,zda se o to zajímají.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  6. Ty kamínky jsou teď velkým hitem, je to hezká zábava. Moc se ti i holčičkám povedly.
    martinko, měj hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko moc ti děkujeme♥ a také se měj moc hezky ♥♥♥

      Vymazat
  7. To je super,já včera objevila jeden v Poděbradech,ale jen jsem koukla a vrátila ho zpět,pro někoho ♥,musím jich pár taky vyrobit.Na tomhle byl nalepený motýlek a směrovací číslo♥ Je to krásný nápad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jeééé tak to závidím já ještě štěstí najít kamínej neměla ♥

      Vymazat
  8. Śliczne kamienie! Pięknie wyglądają w ogrodzie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥