čtvrtek 12. dubna 2012

ČEPIČKA PRO ANETKU

Tak jsem dnes přefotila dokončenou čepičku ze včerejška pro naši malou sousedku Anetku.Bohužel mě modelem musela postačit jen panenka :o) Snad mě pak fotečku s modelkou Anetkou podarují :o)
S Justýnkou tu valčíme celkem dobře naštěstí to je malé zlatíčko a pochopila že babička není zatím moc pohyblivá stále ještě jako dřív a tak se chováme a mazlíme jen v sedě.Čteme knížky,zpíváme,malujeme a sledujeme u toho kreslené pohádky....Tak mě tak nějak ted došlo že jsem úplně zapoměla také náš den trošku zfotodokumentovat :o)
Vytáhla jsem si klubíčka které jsem si koupila abych Justýnce upletla nějaké šatečky tak snad se do nich pomalu už pustím. :o)







8 komentářů:

  1. Marti krása-jsi velká šikulka :-)
    Hezký den Romana.

    OdpovědětVymazat
  2. Martino, máš to krásný, i tu soupravičku, těm Tvým holčičkám to bude určitě moc slušet. Měj se hezky a hodně zdraví. Slávka

    OdpovědětVymazat
  3. Martinko, trochu ti tuhle práci závidím - nemám teď ve svém okolí žádnou hlavinku, na kterou by se taková paráda hodila...
    Měj hezké dny, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No u nás je ted hlavinek celkem dost :o)Tak jich několik snad ještě udělám :o)

      Vymazat
  4. Anetka bude v téhle čepice nejkrásnější sluníčko! Marti, jsi moc šikovná a nápaditá.
    Vivi

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥