sobota 14. července 2012

AMOREK DO LOŽNICE :O)

Polštářek jsem sice slibovala už na čtvrtek ale někdy je vše jinak.Padl na mě nějaký splín a neměla jsem náladu vůbec na nic ani nato vzít háček a háčkovat :o(
Dnes už je zase lépe a tak jsem tu :o)
Amorka jsem si udělala do ložnice protože tam si myslím asi bude patřit nejvíce. :o)
Povlak jsem měla už dlouho doma  a tak našití hotového Andílka bylo obtížnější..Při focení mě asistoval můj pejsek Čokýnek :o)
Jestli bude zájem můžu sem vložit i popis jen to bude asi až příští týden až si dovezu notáska z opravny mám ho uložen v něm.Jen doufám že mě tam vše zůstane nezálohovala jsem si totiž nic a to tam mám spousty fotek...

Melounové prostírání už čeká jen malá dodělávka a bude hotovo :o) 

Dnes jsme jeli do města a tak jsem si honem koupila přízi--mám totiž honem uháčkovat na přání klobouk do pátka.Bude to má premiéra protože na dospěláckou hlavu jsem klobouk ještě nedělala tak mě držte pěsti at to stihnu protože jak se znám budu tisíckrát párat... :o))))
Čokýnek zkouší jak je polštářek měkoučký jak se mu na něm bude odpočívat :o))
Prostě se chce mermomocí fotit :o)


22 komentářů:

  1. Ahoj Marti, povedl se, tak sladké sny a už žádné splíny.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Marti polštářek je krásný!!!!Nebud smutná,bude lépe a lépe i když je tomu někdy těžké uvěřit...já to znám.-)Krásnou sobotu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Věruš za milá slova i za pochvalu polštářku :o)

      Vymazat
  3. Ahoj Marti polštářek je krásný!!!
    Háček je Tvůj kamarád:)
    Splíny hoď za hlavu ,ale věř ,
    že to přepadne každou z nás,
    tak držím palce ať brzo přendou a vyjde zas sluníčko.
    Pa pěkný podvečer.Jarka

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, to je přímo andělské dílo ;-). Jsi moc šikovná, a věřím, že ti výroba andílka pomohla zahnat splín a už se na nás zase budeš jen smát!
    Měj se krásně :-**
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vivi moc děkuju za tvá slůvka :o) Už zase háčkuju tak je opravdu lépe :o)

      Vymazat
  5. Marti,amorek je moc krásný....a za každým mráčkem sluníčko vykoukne.Hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  6. Chutný vankúšik :)
    Aj smutná nálada patrí k životu , nedá sa predsa fungovať na 100 % v tej dobrej .
    Ale veď každý deň vychádza slnko ... :)

    OdpovědětVymazat
  7. Teda, Marti, z andělíčka jsem si normálně kecla... je to fakt nádhera! Taky doufám, že ti v noťásku zůstane, protože se mi moc líbí a rozhodně bych ho zkusila. Takže držím palec! Pá, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :O)Děkuju Leni si mě potěšila :o)Notas mám už doma takže andělíček bude :o)a určitě ho zkus :o)

      Vymazat
  8. Ahoj Marti, moc krásný polštářek!!!!Ať se ti výroba kloboučku daří!!

    OdpovědětVymazat
  9. Martinko...polštářek se ti moc povedl a do ložnice je jako stvořený.Jana

    OdpovědětVymazat
  10. Marti, ten tedy je! Povedl se, jako všechno, co tvoříš!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé Helenko taková chvála od Tebe moc potěší...děkuju :o)

      Vymazat
  11. Martinko, Amorek je kouzelný, určitě nad tebou bude držet ochranou ruku.
    Měj se fajn IVA

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥