čtvrtek 25. října 2012

PŘÍŠERKA CO VÁM OCHRÁNÍ JABLÍČKA :O)

Krásný podzimní den Vám přeju :o)
Klárka miluje jablíčka a každý den si bere i jablíčko do školy a tak jsem ji uháčkovala takovou příšerku která ji jablíčko ochrání před otlučením :o)
Mě se tedy vůbec nějak nelíbí a musela jsem se sama smát co se mě to podařilo vykouzlit :o))Ale Klárka včera přišla domů a povídá--Jééé mami co to je? To je legrační--tak jsem ji řekla že to je pro ni na jablíčka co tak ráda chroupá a ona na to-- to je skvělé díky mami a udělej mě jich ještě víc :o)))))




 Venku je dnes opravdu šeredně inverzno :o( tedy aspon tady u nás......Klárka má prázdniny a snažím se ji zapojovat do kuchyně tak dnes jsem ji učila její první povidlové buchty :o) Nabídněte si--povedly se jí.... :o)
Mějte se krásně pohodově :o) a já jdu ted na kukandu k Vám a pak jdu zase něco šmodrchat :o)))
                                      Martina

25 komentářů:

  1. No tak to je ovšem úžasný nápad! Příšerka se ti náramně povedla. A ještě má i praktické využití,dokonalé!

    Andrea

    OdpovědětVymazat
  2. Juuu příšerka je opravdu úžasná :) A Kája mě překvapuje..buchty vypadají úžasně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Leni :o)))) Kája je fakt dobrá včera nám dělala bramboráky než jsem je stačila vyfotit byly fuč :o)

      Vymazat
  3. Martino, příšerka je skvostná a šikovná to věcička. Bezva nápad.
    Hezký večer Martino a tvořivé nápady. Jarmila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarmilko děkuju moc za milá slůvka :o)Přeju krásný víkend :o)

      Vymazat
  4. Martinko příšerka je nádhernáááá!Líbí se mi moc a budu muset takovou nějakou umotat klukům.Obdivuji tvé nápady a děkuji za ně!Krásný večer a těším se na příště:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško moc děkuju za chválu a jen motej :o) Obal jsem viděla na netu na zahraničních stránkách já jsem si ho jen takhle dozdobila :o)

      Vymazat
  5. Ahoj Marti, příšerka je úplně parádní!! Obdivuju ten super nápad!!! A jinak moc chválím malou pomocnici.. buchtičky bych si hned dala!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alis moc děkuju za pochvalu :o)Buchty byly natotata fuč povedly se ji :o)

      Vymazat
  6. krásná příšerka, se mi móóc líbí!
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  7. Martinka, príšerka je originálne krásna! Úplne vidím radosť v očiach akú urobila ;) Je to úžasný nápad. Prajem krásny dník ;) Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Ajko--vůbec jsem nečekala že se tak bude líbit já jsem zní byla vystrašená co jsem to vytvořila a nakonec sklidila nečekaný úspěch :o))))

      Vymazat
  8. zdravím, taky miluji jablka a moc obdivuji ... provedení i skvělý nápad ... je to paráda, asi se nechám inspirovat ... krásný večer Mara

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc za pochvalu i za návštěvu u mne :o)A jen se inspiruj a pak i pochlub jakou příšerku vytvoříš zase ty :o)

      Vymazat
  9. ahoj Marti, tak to je moc prima nápad, jak v aktovce ochránit jablíčko. A buchty se Vám povedly náramně a povidla, tak ty já můžu.
    Mějte se doma moc príma.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Verunko :o) Povidla u nás také vedou nejvíce ze všech buchtových náplní :o)Měj se nádherně o)

      Vymazat
  10. Marti, ten jablíkáček je naprosto bomba nápad!!! Nedivím se, že se Klárce líbí, je to prostě super!!! L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Leni :o) Jsem ráda že se má příšerka líbí.... jsem ji nejdřív ani radši nechtěla zveřejnovat :o))

      Vymazat
  11. Martičko, to je roztomilá jabloňová příšerka. Skvělý nápad o)
    Krásný víkend Iva

    OdpovědětVymazat
  12. Martinka, tak to je krasne...Take nieco by ma ani nenapadlo...Nellie

    OdpovědětVymazat
  13. Příšerka je náádherná, dokonalá. Jendovi se moc líbí a říkal, že by si do ní schoval dudánky:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥