pondělí 26. listopadu 2012

11

Tak mě tu čekalo překvapení v otázkách bylo jich moc ale snažila jsem se odpovědět na všechny snad jsem od někoho nepřehlédla :o)
VĚRKA:1. Tvá nejoblíbenější květina?
Růže
2. Blíží se Vánoce, jaký máš nejkrásnější zážitek spojený s tímto svátkem?
Je jich mnoho a mnoho ale nejkrásnější je vždy dětský úsměv a radost z Ježíška
3. Dáváš si na Nový rok předsevzetí, i přesto, že víš, že je stejně nesplníš?
Nedávám...
4. Naplňuje tě tvé současné zaměstnání? A splnilo se ti tvé dětské přání o tom, čím budeš?
Ne
5. Vzpomeneš si na jméno své první dětské lásky ... nebo již vůbec nevíš, kdo to byl?
Jejej tak to si opravdu už vůbec nevzpomínám :o)....
6. Tvůj nejoblíbenější předmět na škole?
Pracovní výtvarné činnosti :o)
7. Jaké jídlo nejraději vaříš?
Ty co jsou rychle hotové :o)))
8. Jaké dodržujete Vánoční tradice?
Koledy,masový půst aby jsme viděli zlaté prasátko,od stolu nikdo neodchází kromě hospodynky................
9. Tvá nejoblíbenější barva?
Fialová,bílá,červená :o)
10. Tvá oblíbená hudba je?
Rocková :o) 
11. Které své vlastnosti si nejvíce ceníš?
Každé kladné :o)
IVANKA:
  1. Proč sis založila blog? Měla jsem původně webovky ale blog mě nakonec učaroval více blog je komunikativnější--prostě prima :o)
  2. Nejvýznamnější událost tohoto roku. Každá rodinná událost je významná :o)
  3. Co pro Tebe znamenají nadcházející svátky - vánoce? Klid ,pohodu a krásné chvilky s rodinou :o)
  4. Už máš připravené všechny dárky? Bohužel ještě ne...
  5. Setkala ses již s někým z blogové scény? Zatím ne
  6. Kdo Tě v životě nejvíce potěšil? Moje děti a má vnučka mě těší každý den....
  7. Nejoblíbenější pohádka a proč?Popelka a Mrazík :o) --- vzpomínka na mé vánoční dětství :o)
  8. Vysněné povolání. Svobodné....
  9. Ideální den. Každičký den prožitý s rodinou :o)
  10. Máš svůj talisman? No tak to opravdu nemám asi....
  11. Nemohu se nezeptat - nejoblíbenější knížka? Jsou dvě---Miluj svůj život a Tajemství :o) 
HELČA:
1-Čo je u vás nové? Vše při starém :o)
2-Ako pokračuju prípravy na vianoce? Zatím bohužel nestíhám skoro nic.... :o)
3-Eště slůži vysávač? Doufám že to nezakřiknu---ano slouží :o)))
4-Ako to vidíš s psychickou prípravou na sviatky? Snažím se nepanikařit a co stihnu stihnu co nestihnu nestihnu....
5-Ako vidí manžel prípravu na sviatky? Budu se ho muset zeptat :o)))
6-Děti poslúchajú? Snažím se o to :o)))
7-Čo pekné tvoríš? Nějak mě to tvoření ted drhne ale po chvilkách tvořím do vánoční výměny a ted jsem to na chvilenku odložila a honem ponožtičkuju pro Klárku adventní kalendář abych ji ho mohla prvního předat :o)
8-Máš nejaký rodinný recept,bez ktorého by si sa určitě zaobišla? mám po mé babičce rodinnou celou kuchařku a bez té bych se opravdu neobešla :o)
9-Čo ta neskutečně vytáča?Lidská bezohlednost.....
10-Ako sa má váš pes? Tak ten se má báječně dobře je to náš miláček rodiny :o)
11-Pobavila som ta? Ano ale zapotila jsem se :o)))))

LENČA:

1. Jak se dneska vede?Děkuji za optání celkem dobře :o)
2. Máte doma blechy?Ano mám a ta nejmenší bleška Justýnka co jsem ji tu měla na hlídání od včerejška už se odblešila ke své mamince :o))))
3. Jak myslíš, že to vypadá v č(Č)udu?  ??????
4. Umíš psát na stroji zrcadlově? Ne
5. Kolikrát jsi propadl/a ve školce? Zdárně jsem školku dokončila :o)
6. Snědl/a bys švába?Ani náhodou :o)
7. Jak daleko od sebe máš uši?Metr mám od sebe daleko a nechce se mě vstávat -- takže nevím ale tak akorát.... :o)))
8. Prdíš často? :o))))))))
9. Co by se ti stalo, kdybys udělal/a salto vzad? Nestalo by se nic protože salta neumím :o))
10. 你怎麼樣?Dokážeš to přeložit? Jak se máš? :o)))) Překladatel je občas kamarád :o)))
11. Máš chuť mě po všech těch otázkách zabít? Ne Leni ale jsem ráda že už jsem na konci :o))))
11 věcí o mě?
A jejej.Tak tedy v rychlosti :o)))))))))))
1-Jsem žena
2-Jsem matka
3-Jsem už i babička :o)
4-Mám pejska :o)
5-Ráda háčkuju 
6-Pletu
7-Vyšívám..... :o)
8-Ráda se štourám v hlíně :o)
9-Mám ráda  čokoládu :o)
10-Miluju svoji rodinu :o)
11-Těším se na Vánoce :o)))
11  NOVÝCH OTÁZEK PRO VYBRANÉ:O) 
1-oblíbený den?
2-oblíbená barva?
3-máš ráda sladké?
4-oblíbené zvířátko?
5-kalhoty nebo sukně?
6-pivo nebo víno?
7-stromeček živý nebo umělý?
8-jaro,léto,podzim nebo zima?
9-
romantický film nebo komedie?
10-čokoláda bílá nebo tmavá?
11-Je u vás na vánoce kapří polévka?
Tak uf a mám to hotové--snažila jsem se aby šlo na otázky odpovídat jen jedním slovem :o)))

nominaci nevracej zpět tomu, od koho jsi ji dostal :o)
A ted těch 11 štastných :o))
1-http://nelkinachvilka.blogspot.cz/
2-http://saramarblog.blogspot.cz/
3-http://mojeradosti-takovajsem.blogspot.cz/
4-http://vonadomova.blogspot.cz/
5-http://ilci-taktovidmj.blogspot.cz/
6-http://adriana-jentak.blogspot.cz/
7-http://vikendovydom.blogspot.cz/
8-http://hortenzie.blogspot.cz/
9-http://markiblog.blogspot.cz/
10-http://kubka.blogspot.cz/
11-http://ajka-uajky.blogspot.cz/

Tak a mám to za sebou --- mějte se prima a pohodově a já jdu dohánět resty :o)
      Martina

6 komentářů:

  1. Marti děkuji za pátou nominaci, pevně doufám že je poslední:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Moje milá Martinko, děkuju,...... tvá nominace je pro mě veliká čest, ale nezlob se, podruhé už do toho nepůjdu,..... někdo to "jedenáctkové" šílenství bude muset utnout jinak na těch našich blozích nebude nic jiného.... a já radši tvořím než píšu,...... ještě jednou se omlouvám, krásnou dobrou noc .....Marki

    OdpovědětVymazat
  3. Marti hlásím hotovo. Poctivě zodpovězeno tvých 11 otázek + 44 dalších....
    A už nikdy více:-))))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  4. Martinko, to jsem si početla, já má v zásobě asi 8x11 otázek, snad je stihnu odpovědět.
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Marti, teda to byla pořádná dávka otázek:) Zhostila jsi s ejich s přehledem!! Marti, měj se moc hezky!

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, Marti, díky, že jsi zodpověděla mých šílených jedenáct a poctivě i ty ostatní, zase jsem se o Tobě něco nového dozvěděla :o) hezký den, L.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥