neděle 21. dubna 2013

TROCHA JARA :O)

Přeji krásný večer....
Dnes mě nějak není do mluvení a tak jen pár květinek ze zahrádky že i u nás je už jaro :o)




V úterý začla pstruhová sezona a tak Tom s prutem vyrazil a tady je úlovek....
Mějte se krásně a skvěle pohodově--má být teploučko a tak si užívejte slunečného jara a já se brzy zase oukážu  :o)
                    Martina

15 komentářů:

  1. Markétko to jsou úžasné jarní fotečky,krásné kytičky ty se Ti povedly, a rybičky taky nejsou k zahození!!! Krásné jarní dníky. Luďka.

    OdpovědětVymazat
  2. Hmm, takový úlovek bych si taky nechala líbit, jen u nás na ryby nikdo nechodí:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Ajko no já mám doma rybáře dva--Toma a Klárku :o)

      Vymazat
  3. Martinka tak to su krasne fotky kvetiniek, mate to pekne v zahrade a ten ulovok pekny...Nellie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Nelli--dnes mě fotoaparátek spadl na zem doufám že spadl šikovně :o)

      Vymazat
  4. Kwiaty urocze w moim ogrodzie też kwitną, taaaaaaaaaaaka ryba pozdrawiam Dusia

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Marti, kytičky hned zlepší náladu a ty pstroužky tiše závidím.;-) Krásné krásné jarní dny. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Marti, krásně Ti to kvete, radost pohledět.M.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Marti, máš krásně rozkvetlou zahrádku!

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Martia, niekedy ani netreba veľa slov. Také chvíle mávam aj ja a dosť často. Ale treba ísť ďalej.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  9. Martinko,
    krásně to tu kvete!!!!
    A pstruha bych si dala!! :o))
    měj se hezky
    Jarka

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥