středa 12. června 2013

HÁČKOVANÁ KOPRETINKOVÁ DEČKA :O)

Tak jsem tu s dečkou  kterou jsem Vám včera slíbila :o)
Jak víte měla jsem tu ted devět dní na hlídání naši malou Justýnečku :o) 
První dny jsem nestíhala vůbec nic :o( a propadala jsem zoufalství jak jsem mohla stíhat kolotoč se čtyřma  dítkama když ted nestíhám nic s tímhle jedním zlatíčkem a uléhala jsem večer sní do pelechu a po bytě po nás zůstával chaos -- no prostě bordel a nepořádek :o)....
Ale což my s Justýnkou jsme si to pořádně užívaly - nalila mě do žil spoustu energie  i když ze začátku to tak nevypadalo :o)))
Nakonec poslední dny bylo doma celkem i naklizeno a z Justýnky se stala veliká pomocnice která mě pomáhala v kuchyni -- což jste viděli v předchozím příspěvku.:o)
Dokonce večer když Justýnka spokojeně chrupala tak já popadla háček a u televize šnečí rychlostí vytvořila kopretinkovou dečku :o)
Klárka mě ji pro Vás nafotila :o) A já při upravování foteček jsem zjistila že po letošních deštích musím nutně umýt okna :o)))





 Mějte se krásně a já se určitě brzy zase ozvu -- Klárka stále fotí a tak mám z čeho vybírat :o)
Já řádím na zahrádce a využívám nádherného počasí a sluníčka ....
                                                                                    Martina

24 komentářů:

  1. Krásné fotky a nádherná dečka. Líbí se mi, jak hlídáš..to mi chybí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Amélko :o) No hlídám asi proto protože já sama jsem žádné hlídání nikdy takhle neměla a také mě moc chybělo :o( Tebe hrozně moc obdivuju -- jsi úžasná máma s velkým srdcem plným lásky :o)

      Vymazat
  2. Marti ta dečka je úžasná!A máš velice šikovnou fotografku,fotky jsou krásné!Jé taky musím mýt okna,ale prostě není nějak kdy:-)Krásný večer.pa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Věrko :o) Klárku focení celkem chytlo a jde ji to i :o)Okna omýt potřebují ale také ještě nevím kdy ..... :o))

      Vymazat
  3. Dečka se ti moc povedla. Ke kopretinám se moc hodí.
    Máš to pěkně nafocený.

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, ta je krásná.... a Klárka jí krásně nafotila:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Ajko--Klárce vyřídím :o) bude štastná jako blecha zase :o))

      Vymazat
  5. Marti, dečka/kopretina je úžasná a fotečky jsou moc povedené!!! Hezké dny přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Jituško :o) a za fotky Klárce vyřídím.I ty měj moc krásné dny...

      Vymazat
  6. Marti, máš to všechno nádherně sladěné! Dečka je krásná! Kopretiny můžu...Hezký den! Adriana

    OdpovědětVymazat
  7. To se to hezky "pasuje" s tou kyticí! Nápad na jedničku s hvězdičkou, o provedení nemluvě! Umíš!

    OdpovědětVymazat
  8. Marti, kopretinová dečka je super a Klárka je moc šikovná fotografka. Budu se těšit příště, co zase vytvoříš. Hezký den. Anna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko děkuju moc za pochvalu a Klárce vyřídím.Každá pochvala ji moc těší :o) Krásný víkend měj :o)

      Vymazat
  9. Martinko, ono by si do toho zase přišla... :o) dečku si stihla a je parádní!
    A k minulému příspěvku - ta poslední fotka v růžovém tričku, tak je prostě dokonalá!
    Hezký večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko -- děkuju za pochvalu mé dečky :o)
      No pomalu už jsme se sžívaly a ona mě už odjela domů :o))
      Děkuju H je to moje beruška milovaná :o) a sama jsem koukala jak se mě podařilo ji hezky vyfotit jinak to je umění neumí být v klidu.... Helenko měj krásný víkend páá :o)

      Vymazat
  10. Krásná dečka a krásné fotky, jak psaly děvčata. Ale já také obdivuji tvůj výhled z okna na les. To je krása. A že by bylo okno potřeba umýt, to na fotce není vidět. Ony ty okna vždy straší, když vysvitne sluníčko. Však neutečou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Věruško za milou chválu :o)Ano výhled to je krásný ale když venku občas pořádně zafičí pohled je to pak i strašidelný :o))
      No fotečky kde to bylo hodně vidět jsem radši ani nezveřejnila a zítra se na ně chystám :o))snad ...tedy.... doufám..... :o)))

      Vymazat
  11. Ahoj Martí! Kopretinová dečka je nádherná! Opravdu, je nádherná! :-)
    Moc se mi líbí, jak ji Klárka nafotila! :-) Všechny fotky jsou překrásné, nedokážu jedinou upřednostnit. ;-) A kopretinky na konci jsou nádherné! :-)
    Tak koukám na to tvé okno a vůbec nezjišťuji, že potřebuje umýt. ;-)
    měj se moc hezky Martí. :-)
    Ahoooooooooj!!!! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc Šári--ty vždycky umíš tak krásně slovně pohladit :o)
      Měj se moc krásně a užívej si víkendu má být krásně páááá....

      Vymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥