úterý 29. října 2013

ČTYŘI KOČIČKY :O)

Přeji krásný den :o)
Prodloužený víkend se vydařil--bylo překrásně :o)
Trošku jsem řádila na zahrádce a připravovala ji na zimní čas....
Ale ted ke slíbeným kočičkám :o) --  dnes Vám představím 4 kočičky :o)
Tyhle dvě jsem vyrobila si já..... :o)







A tyhle dvě jsem sice nevyráběla já ale jsou také moje  a jsou to moje milovaná zlatíčka :o)

A to je pro dnešek vše a já jdu zase něco tvořit a také se mrknout co je nového u Vás :o)
                                                                                   Mějte se překrásně a užívejte podzimní čas....
                                                            Martina

24 komentářů:

  1. Krásné vnučky, to je radosti, viď. A čy čičiny jsou prima. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Maruško --- nikdy by mě nenapadlo jak je úžasné být babičkou :o)

      Vymazat
  2. Jé Marti, roztomilé.... kočičky i holčičky:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Ajko --- ale ty živé jsou prostě ty nej :o) moje sluníčka ♥

      Vymazat
  3. Martinka krasne macicky a aj vnucky mas rozkosne :) rozkosne sestricky....Nellie

    OdpovědětVymazat
  4. To jsou fešandy:-))...hodně podzimního sluníčka:-) Eva

    OdpovědětVymazat
  5. Kočičky se ti moc povedly, jsou roztomilý.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Marti, jsi moc šikovná! Kočičky jsou parádní :)

    OdpovědětVymazat
  7. Marti micinky su úžasné. Aj tie háčkované, aj tie "po domácky spravené". Aj keď si ich nevyrábala, máš na nich neodškriepiteľný podiel! Veď ktože im vyrobil jedného z rodičov?????? Móóóc podarená domáca výroba. :O) Ako správna babča ich môžeš poriadne rozmaznávať :O)))))) Pa Helča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Helenko ♥ no máš pravdu :o))) Ráda je budu rozmazlovat Justýnku už rozmazluju a jen co Rozárka povyroste začneme s rozmazlováním i u ní :o))))

      Vymazat
  8. Jé, Marti, tak nevím, které čičinky chválit více? :-) Ty háčkované jsou krásné, ale s těmi "živými" bude větší sranda. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Dagmar---a to si piš že srandy bude pořádný kopec :o)))

      Vymazat
  9. Všechny čtyři kočičky jsou úžasné, nádherné, nejkrásnější na světě :o)

    OdpovědětVymazat
  10. Martinko, nádherné kočičky i tvé koťátka - vnoučátka .... Marki

    OdpovědětVymazat
  11. To je ale kočiček, Martinko! Jedna hezčí než druhá!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥