čtvrtek 5. června 2014

♥ MODROOPIČÁK ♥

Šla jsem té mojí holce uháčkovat opičáka a nějak tak automaticky že vím že má ráda modrou jsem šáhla po modré a vznikl Modroopičák :o)
 Vzala si ho sebou ven a Modroopičák nelenil a hned zkoumal okolí -- chviku se válel  v trávě--ale letos je prý velká invaze klíštat a on nechtěl riskovat že se ta ošklivá potvora zakousne do jeho háčkovaného kožichu  a  tak se raději  vyšplhal do výšin -- nejprve se rozhlédl po okolí a pak se rozvalil a pokoušel se chytit bronz :o)))
Modroopičák má i partáka-sice né modrého ale také je to opičák--ale ten se přestěhoval k naší malé Rozárce a toho Vám představím příště :o)
 Mějte se nádherně -- slibují hodně a hodně moc sluníčka a tak bude skvěle a prima--užijte si to...  
                                         ♥ Martina 

20 komentářů:

  1. Opičák si na vycházce užil a moc se ti povedl..já ještě háčkovanou hračku nezkoušela..teď se ale chystám na sovičky od Báry...dala jsem si závazek, že jich udělám 28 pro moji sovičkovou třídu..a pak už budu mít háčkování asi dost...:o) Měj krásný den Marti..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Inko :o)
      No páni 28 soviček--tak to bude pěkná partička ♥ Inko měj se také moc hezky...

      Vymazat
  2. trošku netypická barva po opici, ale proč ne? moc pěkná je a havně dělá radost a to se počítá!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :o))) no máš pravdu--vůbec nevím co mě to napadlo :o))) a děkuju ♥

      Vymazat
  3. Martinko opičák vypadá skvěle. A modrá je dobrá. :-D Měj se moc a moc krásně. Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥ děkuju Leni :o)) a skvěle jsi to napsala--modrá je opravdu dobrá :o) a měj se také krásně....

      Vymazat
  4. Skvělý......opičák i vtipný příspěvek.-) Eva

    OdpovědětVymazat
  5. Ten tedy řádil!
    No co se divím, je to přece opičák :o)
    Perfektní práce Martinko! Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Fešák to je.... a srdíčko suprové, šikovná maminka:-))

    OdpovědětVymazat
  7. Marti, modroopičák je parádní. Na procházce se mu určitě líbilo, je vidět, že si jí užíval. Jsi šikulka.
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Jani :o) no užili si ji parádně :o)) Klárka mě vždycky nafotí spoustu fotek a mě se prostě líbí všechny a nevím jakou vybrat ..... Měj se moc krásně i ty....

      Vymazat
  8. Teda modroopičák je nádherný, já na ty hračky taky moc nejsem udělala jsem želvičku a byla to hrůza :-)) A modrou mám taky ráda, takže mu sluší :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :o)) děkuju Zdeni :o) Lépe se háčkují větší hračky tyhle malinké jsou moc titěrné pak na sešívání.... Pro Justýnku už jsem dělala větší a ta se dělala skvěle :o)

      Vymazat
  9. :-) Modroopičák je krasavec, moc se povedl a umí vychutnat krásy života, jak usuzuji z jeho pózování na fotkách. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :o)) děkuju Ladi za návštěvu i milou pochvalu ♥ fotila ho dcera Klárka a vždy mě nafotí spousty fotek a já nevím kterou vybrat :o)) Měj se moc hezky...

      Vymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥