čtvrtek 18. září 2014

♥ JUSTÝNKA TVOŘÍ ♥

Mám velikou radost--naší Justýnku strašně baví tvoření ♥
Prosila mě že chce háčkovat ale nato je opravdu ještě asi moc maličká protože se do vlny při háčkování celá zamotala a tak mě napadlo že by si mohla zkusit namalovat nějaké tričko.Je strašná parádnice a tak to byl prima nápad :o)
Byla u mě na návštěvě Nicol a tak ta ji namalovala předlohu podle Justýnky přání.Miluje motýlkové víly a tak musel být motýlek a srdíčka ♥
 Babi že mě to jde? ♥

 Ještě srdíčka a bude to :o) 
 No prostě jeto šikulka ♥
 No a malá tvořitelka ve svém namalovaném modelu ♥
Mějte se krásně a užívejte krásných slunečních dní babího léta ♥
                                                                  ♥Martina♥

28 komentářů:

  1. Ahoj Marti, tričko je parádní a vlastní výroba potěší i takovou malou parádnici . Justýnka je velmi šikovná, to má po babičce !!!
    měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥ děkuju Jani pochvaly od všech ji vyřídím bude pyšná :o)) a i maminku má tvořilku ♥ měj se také moc hezky...

      Vymazat
  2. no baby vy ste teda šikovnice :) a hlavne Justynka... asi to mala po kom zdedit...super, palec hore.... pa Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥ děkujeme Zuzi za takovou chválu-- no maminku má také tvořilku :o) páá

      Vymazat
  3. Marti malá je šikovná,taky u mně vedou motýlci.Krásné slunečné dny.Radka

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, to je ohromná šikulka a tríčo je parádní!!! Moje dítko malovalo na tríčo předevčírem a háčkovat a plést by chtěla taky ... strááááááááášně moc. Potíž je v tom, že ona je levák a já ji to neumím naučit. Přeji krásné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme Jituško :o) no tak to máš doma také šikovnou tvořilku to je fajn vid? no moje ségra je levák a také po chtěla učit háčkovat a opravdu to bylo složitější...ale nakonec se podařilo a uháčkovala si takový šátek z kytiček :o)

      Vymazat
  5. Milá Marti no vidím,že malá je šikovná po babičke.Tričko sa jej super podarilo a aká je v ňom kočka.Malá parádnica je veľmi zlatá.
    Maj sa pekne.
    Rena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reni děkujeme moc ... no šikovná je po mamince ta je také tvořilka ♥ ale když byla takhle malá tak ji to moc nebavilo jí to chytlo až později :o) také se měj moc hezky..pááá

      Vymazat
  6. Marti, je to náramná šikulka :-) u nás je to stejné, jak uvidí klubíčka, už chtějí plést nebo háčkovat :-) Měj se hezky ♥ Hana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani je to skvělé koukat na ty malé šikulky vid? Také se měj moc hezky ♥

      Vymazat
  7. Šikovné jste a moc - od té nejmenší princezny až po ty velké...:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Po kom asi ta tvoješikulka je????? :-)))

    OdpovědětVymazat
  9. Marti, je to opravdická šikulka a ty úžasná babička:o))..krásný den...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko moc děkuju -- taková chvála :o))) ale potěší ♥ a i ty měj moc hezký den...

      Vymazat
  10. nádherná modelka a krásně to namalovala:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkujeme Amélko -- no konečně začíná malovat dlouho ji to nešlo....

      Vymazat
  11. Marti, Justýnka je opravdu velká šikulka po tobě :-)) a vlastnoručně namalované tričko ji moc sluší :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda Zdeni i tady od Tebe taková chvála :o))) moc děkujeme obě ♥ ale jak jsem psala maminka je také velká šikulka tak to bude nejprv od ní a pak něco málo ode mně :o)))

      Vymazat
  12. Martinko Justýnka je šikulka. A pozorovat jí při tvoření musel být nádherný zážitek. Vím jak ráda pozoruji mé rarachy při jejich vyrábění a jejich radosti z hotového dílka. Měj se moc a moc krásně. Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni také mě to baví ji pozorovat... a jsem moc ráda že ji to tak baví ♥ jsou to malí zlatíčka a jak jsou přitom úžasně hodní vid? také se měj moc hezky a užij si prima víkend ...

      Vymazat
  13. Je vidět, že se ta tvoje šikovnost nikam neztratila, ale hezky se dědí! Justýnka je moc krásná a šikovná holčička.
    Hezký den Martinko, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥ Helenko já jsem úplně dojatá z těch Vašich krásných komentářů ♥ Justýnve tu všechnu chválu vyřídím bude pyšná jako pávice :o) Měj moc krásný a pohodový víkend....

      Vymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥