středa 29. října 2014

♥ MOJE DÝNĚ ♥

Jak jsem už psala letos mě dýni vydlabala má dcera s Justýnkou a tak díky nim i mé okno svítí ♥
Ale holky nedlabaly dýni jen pro mě ale dlabaly i dýně pro sebe.
Justýnka miluje víly a tak pro ni víla Zvonilka :o) a druhá dýně ve tvaru domečku pro Toulavé myšky které si tam podle Justýnky prý večer opékají buřtíky :o)))) se nám moc líbila u Monči z blogu U nás na kopečku KLIK SEM :O)

Zítra bych chtěla zkusit světýlka z pomeranče :o)
Mějte se moc moc hezky......
                                         ♥Martina♥

8 komentářů:

  1. Martinko, dýně jsou moc krásné..stejně není nad světýlka..Měj se krásně..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také se mě líbí :) já bych je asi tak hezky nevydlabala ..Také se měj Inko moc hezky..

      Vymazat
  2. Jé, ta se krásně zubí .... a domečková je supr!!
    Světýlka z pomeranče taky dělám, ale vloni jsem dělala z pomela, jsou větší:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to netopýr...ale je fakt že to vypadá i jako velký úsměv :o) No já to viděla letos poprvé a tak to chci vyzkoušet vypadá to moc hezky :o)

      Vymazat
  3. Marti, dýně se teda povedly, jedna hezčí než druhá :-)) Měj se hezky :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také se mě moc líbí :o) snad příští rok už budu dlabat také :o)) také se měj moc krásně...

      Vymazat
  4. Martinko, jsou fakt nádherné! Hotová výtvarná díla!
    Hezké svícení přeji, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Krásně ti to tam svítí, v životě jsem nic takového ani neviděla na vlastní oči, nemám kde bych s tím svítila. A z pomeranče světýlko? No na to jsem zvědavá.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥