čtvrtek 23. října 2014

♥ MUCHOMŮRKA ♥

To Vám takhle jdu na zahrádku a koukám co se nám to červená v trávě....
....no a ona tam na mě vykoukla jedna muchomůrka :o))))
Muchomůrky jsou  krásná dekorace v podzimní výzdobě--ale spoustu krásy udělají i ve vánočním čase :o)
Já jsem si sice muchomůrky už háčkovala vloni...
ale nemám doma už žádnou...
 jen takovou jednu malinkatou...
všechny mě byli rozebrány...
ani tuto už doma nemám....
a tak mě nezbývá nic jiného než popadnout háček a dát se do tvoření muchomůrek ted pro sebe....



Mějte se moc hezky--užívejte si pohodu a já ještě než se pustím do háčkování muchomůrek pro sebe tak jdu háčkovat jednu prouhatou dýni na přání :o))))
                                                  ♥Martina♥

20 komentářů:

  1. Marti to je paráda a na vánoce je to dekorace moc pěkná .... Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju Šári.... no právě proto by byla škoda aby mě doma chyběli :o))

      Vymazat
  2. Marti také se mi moc líbí mochomůrky:-) a ty tvé jsou úžasné.Pa Vera:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju Věrko :o))) mám v plánu ještě malinkaté na stroímeček :o)

      Vymazat
  3. Tedy, moc chválím! Napřed dýně, pak muchomůrka, vše jako živé! Ty se vyznáš!

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásná Martinko! Musím se přiznat, že jsem nikdy žádnou houbu neháčkovala...
    Jsem úplně pryč z reportáže z oslavy! Nádhera, a ten dort!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No Heli a nic na nich není...a jsou rychle hotové :o)))) a jsem ráda že se ti líbila naše oslava:o) také zdravím a přeji krásný víkend...

      Vymazat
  5. Ahoj Marti, mochomůrky jsou moc krásné!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  6. No pane jo, že ti jich na zahrádce vyrostlo:-))

    OdpovědětVymazat
  7. Jů, Tobě vyrostla na zahrádce krásná muchomůrka! :-))
    Pěkný den, M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Majunko.... kde se vzala tu se vzala :o)) také měj moc hezký den a pohodový víkend...

      Vymazat
  8. Marti, vyrostla Ti na zahradě pěkná fešanda .
    Abych nezapomněla, klobouková páry byla bezvadná. Děvčata dostala nádherný dort a užili jste si to určitě všichni.
    Měj se krásně a přeji prima víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani děkuju Ti moc :o) a oslava byla úžasná ty dětské oslavy jsou stejně vždy ty nejhezčí♥ měj se také moc hezky...

      Vymazat
  9. Martinko muchomůrka je super. Jako živá. :-) Lenka

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥