úterý 4. listopadu 2014

♥ LES KRÁLOVSTVÍ ♥

Minulé úterý byl překrásný podzimní den a tak jsme se vydali tady u nás na překrásnou přehradu -- LES KRÁLOVSTVÍ.
Jezdíváme sem hodně často - je tu v každém ročním období překrásně ♥
Říká se o ní že je to jedna z nejhezčích přehrad v naší republice....Malé věžičky připomínají totiž takové malé království...však Justýnce hned začala pracovat fantazie a hned se ptala na princezny a také zkoušela klepat na dveře jestli jsou doma :o)
Koupat se v naší přehradě tedy nedá ale trasa pro pěší procházku okolo přehrady je překrásná a rybáři tu také mají svůj ráj...Však ten můj rybaříček tam sedává dosti často :o)
Více o naší krásné přehradě se můžete dozvědět třeba i zde - KLIK SEM

A ted troška fotek z naší procházky :o)




























Jejda,jejda.... to je zase fotek....:o))))
Mějte se krásně....
                                ♥Martina ♥

16 komentářů:

  1. krásný den! až se jako původně Východočech stydím, že takové pěkné místo neznám ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to by jsi měla napravit :o))) je tam opravdu nádherně ♥

      Vymazat
  2. kdysi jsem na Lese království zaměřoval sondy na hrázi, vím že je to moc krásné místo. A pokud Vám vyšlo počasí tak, jak je na fotkách vidět, věřím že jste měli krásný den. P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Počasí bylo naprosto překrásné -- a tak tam bylo opravdu kouzelně :o)

      Vymazat
  3. Martinko opět nádherné fotky. Třeba se tam taky někdy vypravíme na rodinný výlet. :-) Měj se krásně Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni doporučuju člověk se tam strašně dobije je tam krásně a ta procházka pak lesem okolo vody--no nádhera ♥ také se měj moc hezky...

      Vymazat
  4. Krása, krása a zase krása! Martinko, od dětství jsem tam nebyla...je tolik míst, kam se chci podívat...
    Hezký večer Martinko, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko mám to tak nějak stejně ♥ měj se moc hezky :o)....

      Vymazat
  5. MARTI, NÁDHERNÁ KRAJINA A NEUVĚŘITELNĚ KRÁSNÉ FOTKY.. JEŠTĚ NIKDY JSEM TAM NEBYLA, ASI TO NAPRAVÍM. KRÁSNÝ VEČER.INKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko je tam naprosto bezvadně já se tam vždy dobiju neuvěřitelnou energií ♥ a děkuju moc :o) sama jsem koukala že některé fotečky se mě povedly :o)))) měj se moc hezky...

      Vymazat
  6. Martinko - krásná procházka probarvená podzimními barvami.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  7. Jů ... to jsi hodná Marti, že jsi mě vzala sebou:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem Ajko ráda že se ti procházka líbila :o)))) měj se moc hezky...

      Vymazat
  8. Ahoj Marti, tak to byla parádní procházka. Nádherná příroda , to se mi líbí.
    Všem Vám to moc sluší , i Čokýnkovi, má pěkný obleček.
    Měj se krásně a děkuji za hezkou podívanou. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani bylo to úžasný --jezdím tam moc ráda :o) a děkuju za pochvalu... obleček mě šila dcera..jen mu je trošku kratší špatně jsem ho změřila...ale v pondělí jsem mu koupila nový a další mu ted bude šít ještě dcera...bude to fešák :o))))) Měj se Jani také moc hezky....

      Vymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥