čtvrtek 18. prosince 2014

♥LETOŠNÍ ZVONEČKY♥

I letos jsem uháčkovala pár zvonečků :o)
Byly původně čtyři ale jeden jsem než jsem stačila vyfotit darovala své Fyzioterapeutce(snad jsem to napsala správně) která mě báječně napravila má ted už nebolavá záda ♥




Jak to tak vypadá tak letošní vánoce budou na blátě :o(
Třeba tato písnička nám ten sníh konečně přivolá ♥
Nevím jak je to možné ale když poslouchám vánoční  písně od Karla Gotta tak mám vždy hned vánoční náladu :o) 
Mějte se krásně ♥
Martina

27 komentářů:

  1. Marti, tvoje zvonečky jsou kouzelné. Nádhera ! Přeji krásné Vánoce Anny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Aničko ♥ budu muset vyzkoušet i jiné..tyhle už dělám třetí rok :o) ale nějak se mě líbí zatím nejvíce... také měj moc krásné vánoce...

      Vymazat
  2. Moc krásné zvonečky jsi šikula sníh asi opravdu nebude ale v lednu hlásí nějakou zimu.Tak se měj moc hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥ děkuju Evi.... no letos to je opravdu divné :o( ale kazit vánoce si tím nedáme :o) měj se krásně...

      Vymazat
  3. Zvonečky jsou opět super.Já se chystám na hory, tak místo lyžovačky budou asi jarní procházky ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥ děkuju Evi... no je to letos divné -- ale sjezdovky určitě zasněžené budou..jen ty procházky opravdu asi jarní budou :o) ... měj se krásně..

      Vymazat
  4. Zvonečky jsou krásné Marti .... na stromečku budou dělat parádu . Šárka

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, ty jsou moc hezké a určitě potěšily, hezký den,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥ Marcelko doufám že ano :o) včera šel ještě jeden do školy pro paní učitelku :o)) měj se krásně...

      Vymazat
  6. Krásná práce Martinko a moc ráda čtu, že tě nic nebolí!
    Pěkné odpoledne, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Martinko, moc krásné! Zase trošku jiné, budu muset příští rok také inovovat! A bílé Vánoce? Letos asi těžko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥ děkuju Ježurko .... no je to škoda...ale třeba se stane ještě zázrak ... ♥

      Vymazat
  8. Moc se ti povedly.
    Marinko tu písničku mám taky ráda.

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Marti, zvonečky jsou nádherné.
    Přeji Ti krásný poslední adventní víkend. Jana

    OdpovědětVymazat
  10. Marti,kouzelné zvonění......:-)
    Hezkou neděli,Jitka

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥