sobota 27. prosince 2014

♥NAŠE VÁNOCE♥

Tak a je po vánocích....
I když jsem si říkala žádné nervy všechno dobře dopadne tak přesto jich malinko bylo....
Do toho všeho ta moje záda....ach jo.... no nedá se nic dělat.... prostě chvilku bylo fajn a už to asi ke mě prostě bude patřit ....
Ale vánoce byly krásné ♥
Měla jsem u nás přímo na Štědrý den i svoji maminku ♥
Tak a je to tady...
Ježíšek přišel i k nám :o)

Vidíte toho malého hladovce na židli? Měl tak veliký hlad chudinka můj milovaný :o)
U stromečku byl také jako první a nedočkavě vyhlížel své dárečky :o)
Dárečků dostal spousty ale tento to vyhrál na celé čáře ♥
... já dostala televizi do kuchyně ♥
Druhý den přijely naše dvě malé princezničky ♥

Byly to nádherné vánoce :o) 

39 komentářů:

  1. Tééda, tolik dárečků. Moc hezky nazdobené. Vypadá to na krásné vánoce.

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, musím napsat, že mám velikou radost, když vidím váš stroměček a tolik dárků. Já se přiznám, že jsem se pomalu tu hromadu styděla vyfotit:o))..bylo toho tolik, že rozbalování zabralo 3 hodiny:o)), ale pravda je, že nás bylo hodně:o)..Měli jste to moc krásné a holčičkám to moc slušelo..že to ale máme obě krásné vnučky:o))? Měj se moc hezky..a záda jsou prevít..to znám.. zkus si koupit třezalkový olej a mazat. Mně to moc pomohlo!! Krásné dny..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko nás také bylo hodně :o) ale Vás bylo asi ještě o hodně víc a tak to musela být ohromná hromada :o) a máš pravdu máme opravdu obě moc krásné vnučky :o) a děkuju za radu ♥

      Vymazat
  3. Marti měli jste moc krásný štědrý den a těch dárečků .... jen na tu hromadu nevěřícně koukám :)))
    nádherný stromeček a prostřený stůl .... měj se moc krásně , Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Šári...ale ono nás bylo hodně :o))) měj se moc hezky.... ♥

      Vymazat
  4. Martinka, žasnem nad množstvom darčekov! U nás je to inakšie, pod stromčekom to máme podstatne chudobnejšie :-))
    Vnučky sú nádherné a vidno ako im žiarili očká :-)
    Ale najkrajšie si mala - mamičku pri sebe!!! To ja už nemôžem mať :-(((
    A k tým zádam = u nás asi kríže = mám s nimi aj ja problémy, len k lekárovi sa nemôžem akosi dostať, ale budem musieť :-)
    Pááá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danielko děkuju ♥ ale rozrůstáme se každý rok víc a víc :o))) takže to zas až tak moc nebylo :o)
      Také jsem ráda a ty chvilky s ní si ráda užívám ♥
      Jejda tak doufám že už záda trošku aspon polevili...měj se moc hezky....

      Vymazat
  5. Marti,krásné fotky a určitě jste se i krásně měli.
    No a vypadá to,že letos budeš v kuchyni pobývat hodně často...tak ať telka dobře slouží a ty si užívej povánoční chvíle s rodinou!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Blani a telka už mě slouží a hned je v kuchyni veseleji :o))))

      Vymazat
  6. Martí, je vidět , že jste se měli krásně a Vánoce jste si patřičně užili ;-))). Mě záda chytla před Štědrym dnem a teď už ok. Byla jsem v teple, zacvičila jsem si a mazala se koňskou masti :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥ ano Evi byly opravdu úžasné :o)
      Tak to je fajn že už ti je lépe :o)

      Vymazat
  7. Marti, krásně svátečně je u Vás! A je vidět, že jste byli mooooc hodní.... Hezké dny, pa Maru

    OdpovědětVymazat
  8. Marti krásné fotečky i nazdobíno.Krásné dny.Radka

    OdpovědětVymazat
  9. Jůůů... tady byl někdo buď moc hodný, nebo si Ježíška podplatil a on tu nechal všechno, co nesl...:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :o))))) Ladi je nás už hodně :o))))) měj se moc hezky...♥

      Vymazat
  10. Jůůůů ..... tys musela být hodná ....
    Já byla taky .... hádej, co jsem dostala??
    Vnučku Markétku:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko to je ten nejkrásnější dárek co jsi mohla dostat ♥ moc ti gratuluju a Markétce přeji jen to nejlepší ♥

      Vymazat
  11. Marti, koukám že jste měli taky krásné vánoce a dárečků spoustu, no a malá zlatíčka ty jsou na vánocích nejkrásnější :-))

    OdpovědětVymazat
  12. Martinko nádherná výzdoba a z dárečků měly určitě největší radost cácorky. Dětská radost je vždycky úžasně bezprostřední. Měj se moc krásně a přeji ať záda moc nezlobí. :-) Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥ přesně tak Leni ta dětská radost je nejkrásnější ♥

      Vymazat
  13. Martinko, měli jste krásné vánoce. Těch dárků pod stromečkem.
    Rozzářené oči dětí jsou vždy to nejhezčí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥ Alenko děkuju a máš pravdu...radost dětí je to nejkrásnější :o)

      Vymazat
  14. Martinko, moc ráda čtu, že i u vás byly krásné Vánoce!
    Přeju hezké i další dny, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  15. Jejda to je krásný pejsek a koukám, že dárečky vyhlížel jako ten náš :-))
    Moc pěkné Vánoce jste měli, pohodové dny přeji ! K

    OdpovědětVymazat
  16. Milá Marti mali ste nádherné vianoce, krásne fotky , malý hladoš zvedavec je úžasný aj ja mám doma takú, máš to doma krásne vyzdobené, princezničky sú veľmi zlaté a Tebe to veľmi pristane.
    Prajem Tebe a celej Tvojej rodinke všetko dobré v Novom roku.
    Rena

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥