neděle 21. prosince 2014

♥VLOČKY VE SKOŘÁPKÁCH♥

A ještě jedny letošní vločky - které jsem ale schovala do skořápek :o)



Před chvílí jsem dokoukala můj oblíbený film Křídla Vánoc ♥ který dávali na Čt1 i když doma si ho s Klárkou pouštíme dost často ♥ a udělala jsem si u něho jmenovky na dárky...
Mějte se krásně a užijte si krásný zbytek poslední letošní Adventní neděle ♥
Martina

7 komentářů:

  1. Taky jsme se dívali :-))). Ale tak krásné věci jako háčkuješ ty fakt neumím . Hezký večer .Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Martinko, teda ty obháčkované oříšky jsou nádherné..to tedy taky neumím:o)). Krásný večer. Inka

    OdpovědětVymazat
  3. Pane jo Marti, ty jsi neuvěřitelně pilná:-))))
    Používáš normální škrob nebo ve spreji? Jednou jsem si chtěla podle PŽ udělat háčkované kloboučky na skleničky, a tam psali o dekorativním škrobu, který prý nejde vyprat a kloboučky zůstanou vytvarované navždy. Ale kde jsem se ptala v obchodech, nikde neznali:-)))

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Marti, oříšky jsou nádherné a zavěšené na větvičkách vypadají opravdu skvěle.
    Já si pár skořápek schovávala na vyšívání, ale nakonec na ně nedošlo... no možná příště.
    Měj se krásně. Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Martinko, vidím, že ses vyřádila - krásné ozdůbky!
    Přeji hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Martinko, máš krásné oříškové vločky!
    Krásné Vánoce a do nového roku jen to nejlepší! ♥
    M.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥