středa 28. ledna 2015

♥NÁVOD NA HÁČKOVANÉHO TUČNÁČKA♥

V minulém příspěvku jsem Vám ukázala Tučnáčka kterého jsem dělala pro Justýnku a ta ho pojmenovala Kudrnka :o)
Tučnáčka jsem si našla na Pinterestu a po rozkliknutí mě to navedlo na jeden ruský blog...KLIK SEM....ruštinu si ještě malinko pamatuju ze školy :o))))
 a tak pokus omyl jsem si háčkovala a hned psala....
a tak se s Váma můžu podělit jak jsem ho háčkovala já.... 
Neměla jsem umělá očka a tak jsem si je musela sama vytvořit jen háčkem..... 
ale uvažuju že si nějaké také pořídím....
Návod byl volně zveřejněn tak snad se autorka nebude zlobit....
TUČNÁČEK
PLOUTVIČKY:2x
háčkujeme černou
1-do magického kroužku si uháčkujte 6ks
2-rozháčkujtekaždý ks na 2 ks a máte celkem 12ks
3-rozháčkujte každý 2ks a máte celkem 18ks
4-rozháčkujte každý 6ks máte celkem 21ks
5-12-přeháčkujte 21ks bez přidávání
uháčkované ploutvičky přehneme na polovinu a zháčkujeme 10 ks
NOHY:2x
háčkujeme žlutou
1-do magického kroužku vháčkujeme 11ks
2-4-přeháčkujeme 11ks bez přidávání
přeložíme napůl a zháčkujeme 5 ks
ZOBÁČEK:1ks
1-do magického kroužku vháčkujeme 6ks
2-rozháčkujte každý 2ks a máte celkem 9ks
3-rozháčkujte každý 3ks a máte celkem 12ks
ukončete a nechte si delší nit na přišití...
OČI:2x
začneme černou do magického kroužku 6ks
ted modrou -zdvojte každý ks a máte celkem 12ks
a ted bílou-rozháčkujte každý 2s a máte celkem 18 ks ukončete a nechte delší konec na přišití...
TĚLO:
háčkujeme černou
1-do magického kroužku vháčkujte 6ks
2-rozháčkujte každý ks na 2ks a máte celkem 12ks
3-rozháčkujte každý 2ks a máte celkem 18ks
4-rozháčkujte každý 3ks a máte celkem 24ks
5-rozháčkujte každý 4ks a máte celkem 30ks
6rozháčkujte každý 5ks a máte celkem 36ks
7-rozháčkujte každý 6ks a máte celkem 42ks
8-15-přeháčkujeme 42ks bez dalšího přidávání
zobáček přišijte mezi 13 a 16 řadou  mezi křidélka doprostřed a očka nad zobáček....
16-rozháčkujte každý 6ks a máte celkem 49ks
17-rozháčkujte každý 10ks a máte celkem 54 ks
18-20-přeháčkujte 54ks bez dalšího přidávání
21-ted budeme přiháčkovávat ploutvičku
nejprve 9ks a ted přiháčkujeme ploutvičku 10ks za přední nitku a opět budeme háčkovat za obě nitky 16ks a ted přiháčkujeme druhou ploutvičku za přední nitku 10ks a opět za obě nitky 9ks - cekem máte stále 54ks
22-34-přeháčkujeme 54ks bez dalšího přidávání
35-ted budeme ubírat
zháčkujte každý 8a 9ks a máte celkem 48ks
36-zháčkujeme každý 7 a 8ks a máte celkem 42ks
pokud vám ujel šev tak si ukončete a najděte přesně prostředek který si označte
37-uháčkujte 15ks a přiháčkujte první nožku 4ks-opět 4ks-a ted přiháčkujte další nožku 4ks-a ted stejně jako na začátku 15ks - máte stále celkem 42ks
38-zháčkujte každý 6 a 7ks máte celkem 36ks
ted začněte si pomalu už vyplnovat tučnáčka dutým vláknem...
a postupně každou řadu ubírejte.....
39-zháčkujte každý 5 a 6
40- každý  4 a 5 ........... až do úplného uzavření
KROUŽEK NA BŘÍŠKO:
uháčkujete si kolečko nebo oválek který pak na bříško přišijete...
do magického krožku 6ks které v druhém řádku zdvojíte na 12ks...
zvětšete si do potřebné velikosti...
KULÍŠEK
barva podle vašeho uvážení :o)))
1-do kroužku si uháčkujte 12DS
2- rozháčkujte každý ks a máte celkem 24DS
3-rozháčkujte každý 2ks a máte celkem 36DS
a ted už jen další řady přeháčkujte vždy jen 36 ds bez dalšího přidávání podle potřeby ....
na vršek přišijte bambulku nebo střapeček....
ŠÁLKA:
uháčkujte si řetízek podle toho jak chcete šálku dlouhou a přeháčkujte DS a nakonec na konce přidělejte střapečky a 
máte hotovo :o)))
Mějte se krásně a těším se na Vaše Tučnáčky 
Martina









20 komentářů:

  1. Martinko děkujiiiiii :-) :-) :-) jsi poklad:-) pa Vera

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥ tak to jsem ráda že jsem Ti udělala radost.
      Kdyby něco jsem napsala nesrozumitelně tak klidně mě písni :o)
      ¨měj se hezky a těším se na tvého tučnáčka....

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. ♥ no měla jsem inspiraci :o))) ale děkuju Zdeni.
      Měj se krásně..

      Vymazat
  3. Martinko, obdivuji každého, kdo dokáže vypracovat takhle perfektní návod - vím, co to dá práce!
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko děkuju ♥ ale jak jsem psala Zdence měla jsem inspiraci a tak to zase tak těžké nebylo :o)
      Měj se také hezky...

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. ♥ děkuju...
      no je tak akorát do ruky :o)
      měj se krásně...

      Vymazat
  5. Obdivuji tvoji trpělivost jak s háčkováním , tak s napsáním návodu ... krásný večer , Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥ děkuju Šári - no úplně můj není :o)
      měj se krásně....

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. ♥ děkuju Danielko--ale měla jsem nápovědu :o)
      měj se krásně.Martina

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. ♥ děkuju Aničko jsem ráda že se Ti líbí :o)
      měj se moc hezky...

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. ♥ děkuju moc za návštěvu a pochvalu :o)
      přeji krásný den...

      Vymazat
  9. No tak to je opravdu nádhera, máte zlaté ruce a trpělivost obrovskou. Je krásný v detailech :-) Ivana

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥