neděle 29. března 2015

♥JARNÍ LAMPIČKA♥

Ráda si dělám radost drobnostma a toto je jedna z nich :o)
Dnes svítím už od rána-sluníčko nikde a tak nám tu v chodbičce  svíčka krásně plápolá....
Mějte krásný zbytek dne...
.. a zítra Vám ukážu zajíčka co se před chvílí narodil  :) z mého háčku 


27 komentářů:

  1. Marti krásné odpoledne.Lampička je nádherná!Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrunko i Tobě :o) a děkuju také se mě moc líbí - je zelená jako čerstvě rašící tráva :o)

      Vymazat
  2. Ahoj Martí! :-)
    Moc krásnou lampičku máš! :-) Na ní je krásné pokoukání. :-)

    Koukám, že máš úplně nový kabátek! Moc se mi to líbí. :-)
    Přeji ti brzké uzdravení a měj se moc hezky! :-) Ahooooooooooooj!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Šári :o)
      No dlouho jsi tu nebyla-už jsem na tebe myslela a hledala tvůj blog který jsem ale nenašla :o(
      A děkuju moc a ty se měj také moc hezky a zase nakoukni ♥

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. děkuju Ilonko--také se mě líbí--jako čerstvá jarní tráva :o)

      Vymazat
  4. Moc krásné,jarní a zajímavé!Nikde jsem to ještě neviděla!!!Dája

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju Dáji--také jsem ji viděla prvně a hned ma padla do oka :o)

      Vymazat
  5. Obcas si treba urobit radost...takato zelena je velmi pekna :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Martinka, krásna jarná zelená!
    Aj ja si rada robím sama sebe potešeníčko :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Martinko, moc pěkný obal na svíčku. Opravdu jarní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju Alenko :o) také se mě moc líbil a tak se v regálu se zbožím dlouho neohřál a už svítí u nás doma :o)

      Vymazat
  8. Jarní lampička je úžasná. Přeji hezký před velikonoční týden. Pavel

    OdpovědětVymazat
  9. Moc krásná jarní lucernička Martinko!
    Taky koukám, jak se chystáte na zahradnickou sezonu - já jsem tedy hodně pozadu...
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Helenko...
      no nic si z toho nedělej já jsem také pozadu - takhle akční je jen Tom :o))
      měj se kráně...

      Vymazat
  10. Teeda, jsem "vostuda" ;(
    Už fičím pro jarní výzdobu do sklepa a jdu na to!!!

    OdpovědětVymazat
  11. Marti, taky jsem na ně koukala, ale modrou neměli :-))

    OdpovědětVymazat
  12. Marti, moc krásný svícen, zelenou barvu mám moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  13. Marti, lampička je nádherná . Ta zelená se mi moc líbí.
    Měj se krásně . Jana

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥