pondělí 26. října 2015

♥ADVENTNÍ VĚNEČEK Z KÁVY♥

Sice je ještě brzy ale dělala jsem ho na přání pro moji sestřičku....
asi se bála abych pak měla na jeho tvorbu čas :o)))
Svíčky jsem chtěla nechat na ní aby  si vybrala bílé,modré nebo hnědé...ale nakonec jsem ji koupila modré a aby si bílou tenkou stužkou pak svíčky ještě drobnou mašličkou ovázala.... 
.Bohužel mám svícen bez svíček protože jsem je kupovala cestou k ní a pak jsme to tam zapovídaly spolu a já jela domů bez fotečky....ale určitě v čase adventním až ho bude mít doma vystavený fotečku ještě pořídím :o))
♥ 
Věneček z kávy nádherně voní..mě tu provoněl celý pokoj :o)))
určitě si ho také vytvořím....
Mějte se moc hezky....

22 komentářů:

  1. Martinko, ten je nádherný. Bezva nápad.Ta vůně musela být parádní.
    měj se moc hezky. Z

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Zdeni :o)) byla a ted mě tu chybí :o)))) také se měj moc hezky...

      Vymazat
  2. Skvělý nápad a kombinace s háčkovanými vločkami ! 1* ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, ten je nádherný :-)) No ten dal práci viď :-)) Taky tu mám to kafe, které nemám jak umlet.... Krásné tvořivé dny :-))

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá nádherně a ta kombinace hnědé a světle modré je krásná.

    OdpovědětVymazat
  5. Marti věneček je moc krásný , asi to bylo i docela pracné

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, to je nádhera. Neuměl jsem si ho představit :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Martinko, moc se ti povedl! Skvělý nápad!
    Měj se moc hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Téda Marti,ten tedy je!Moc se ti povedl a já obdivuji jak js šikovná!Hezké dny Věra

    OdpovědětVymazat
  9. Zajímavý nápad:-) originalita se cení :))))

    OdpovědětVymazat
  10. Martinko vypadá úžasně. Úplně cítím jeho vůni.

    OdpovědětVymazat
  11. Marti, super nápad, vypadá moc pěkně ♥ měj se pěkně ♥ Hana

    OdpovědětVymazat
  12. Martí, musela to být piplačka, ale moc se povedl :o)
    Jana

    OdpovědětVymazat
  13. Marti, adventní věneček je nádherný !!! Je to bezva nápad a určitě i pěkně voní.
    Taky se mi líbí kabelka, kterou jsi dostala, je parádní.
    Měj se krásně. Jana

    OdpovědětVymazat
  14. Páni, to si sa pohrala, ale výsledok je skvelý!
    Pááá

    OdpovědětVymazat
  15. Tak to je bomba, moc krásný a jistě pracný. Měj se hezky. Slávka

    OdpovědětVymazat
  16. Ten vypadá opravdu dobře! :) Měj se krásně, K.

    OdpovědětVymazat
  17. Cítím jeho vůni až sem. To je skvělý nápad!

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥