pátek 2. září 2016

♥FIALKOVÁ KABELKA ♥

Mějte krásný den...
Já dnes přicházím s moji háčkovanou kabelkou...
Mám jich uháčkovaných více ale terpve ted  si je fotím ... a postupně si je budu vkládat na svůj Flér...
💮
a samozřejmě je ukážu i tady Vám :o)
💮
Dnes jsem si tam vložila svoji Fialenku.
Je uháčkovaná z bavlny a dozdobila jsem ji květinkovou aplikací 💮
 💮
💮
💮
💮
Mějte se moc hezky a užijte si zbytek dne...


25 komentářů:

  1. Marti fialenka je krásná, moc se ti povedla.
    Krásný začínající vikend ti přeji. Z❤❤

    OdpovědětVymazat
  2. Takže aj keď si neblogovala, pracovala si! Vydarila sa ti, mám radšej takéto vlastné dielka ako tie drahé značkové!
    Pááá

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, máš je krásné všechny ;)) Ještě, že jsem tě našla na Instagramu :)) Hezký večer;)

    OdpovědětVymazat
  4. Hoj, Marti, úžasná fialka, jsi moc šikovná!

    OdpovědětVymazat
  5. Marťo, pěkná, romantická :-) Měj se fajn Ivana

    OdpovědětVymazat
  6. Martinko,
    úplně náhodou jsem narazila na Tvůj blog,jsem děsně ráda,znala jsem zatím jen fotky z Instagramu.Úžasná práce,milý blog .
    Přeji co nejhezčí víkend.
    Renča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Renatko a také tě ráda poznám trošku více a tak běžím kouknout k Tobě na blog ♥

      Vymazat
  7. Martinko,
    úplně náhodou jsem narazila na Tvůj blog,jsem děsně ráda,znala jsem zatím jen fotky z Instagramu.Úžasná práce,milý blog .
    Přeji co nejhezčí víkend.
    Renča

    OdpovědětVymazat
  8. Marti, krásná barvička - ta se bude nosit.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  9. Marti, jsi moc šikovná, je moc hezká!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Maryi śliczna torebka.Piękny kolor.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥