úterý 8. listopadu 2016

✨DALŠÍ VLOČKA NACHUMELILA✨

KRÁSNÉ RANKO...KRÁSNÝ DEN...
A já jsem tady s další vločkou která mě odpadla od mého háčku.
 ✨
 ✨
 ✨
 ✨
 ✨
 ✨
Jestli se Vám líbí a kamarádíte s háčkem opět můžete začít na ní pracovat.
Tady je schéma podle kterého jsem ji vytvořila..

Mějte krásný  podzimní den

18 komentářů:

  1. Marti, vločky jsou kouzelné, moc hezká práce!

    OdpovědětVymazat
  2. Bezva vločky- minulý i tento návod si ukládám.
    Mám ráda tento blog.
    Hanka z Podkrkonoší

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju za milá slova :o) Také bydlím v Podkrkonoší :o)))

      Vymazat
  3. Moc hezká, díky za návod, momentálně háčkuju andělíčky a svoje hvězdičky, ale tahle se mi moc líbí, asi jí vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné sněžení. Také už jich pár mám.

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, jsou nádherné..už jsem zkoušela a vůbec je nedokážu...ach jo! ..ale nevzdávám se a zkusím znovu. Měj se moc krásně. Inka

    OdpovědětVymazat
  6. Kolejne piękne śnieżynki! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpovědětVymazat
  7. Dobré ráno, Martinko. Ty vločky se Vám moc povedly! Asi je taky zkusím, i když s návodama moc nekamarádím :-) . Mějte se dobře ať Vám to hezky chumelí od háčku :-) . Zuzu

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥