úterý 3. dubna 2018

♥VELIKONOCE 2018♥

Krásný den...
Dnes sem vkládám jen takové malé  ohlednutí za letošními velikonocemi...
Začnu opět šitím :o)
Trošku jsem to zase pokoušela a ušila jsem další dva sety zajíčka a ptáčka
růžový pro maminku ...
puntíkatý pro mě...
A dva sety srdíček ...
pruhované pro dceru ..
růžová pro maminku...
Venku občas vykukovalo sluníčko a tak se vyrazilo na naší zahrádku hledat jaro :......a opravdu už tam je :o)
Vloni jsem dostala kameninovou formu beránka a tak jsem si řekla že nastal konečně ten čas začít si ho péct sama :o)
Našla jsem si nenáročný recept na oříško-čokoládového beránka....a ouha....upadlo mu ucho .... přišpendlila jsem mu ho sice párátkem....ale.... :o))) no naštěstí byl asi dobrý a rodince chutnal protože večer už na tácu bylo jen pár drobečků...
Letos to byly moc krásné velikonoce...
Měla jsem u sebe doma svoji maminku a naše dvě zlatíčka...
Koukaly jsme na pohádky....zdobily jsme vajíčka pro koledníky...malovaly perníčky...hrály pexeso...koukaly na pohádky....a také jsme pořád něco jedly :o)
No a já z celého dne  mám jen těchto pár foteček...úplně se pro práci zapomělo na fotodokumentaci...
Nu a dnešní ráno jsem pojala  ještě trošku velikonočně:o)
Mějte krásný den...




11 komentářů:

  1. Martinko, krásné tvoření. A ten beránek je úžasný i s tím upadlým uchem. Miluju nedokonalé věci. Měj krásné dny, U nás už je dnes jaro.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Marti... i u nás dnes bylo překrásně a vytáhlo nás to ven do přírody ♥

      Vymazat
  2. Marti, tak u nás se jaro objevilo teprve dnes, první káva odpoledne s mužem a na sluníčko, ach to jsme si lebedili :o)). Šité tvoření máš krásné, také šiju, střídám jehlice, háček, šicí stroj - žádná nuda!!
    Měj krásné dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali dnes bylo opravdu překrásně a také mě to dnes vytáhlo do přírody ♥ pravda musí se to střídat a pak nuda nehrozí :o))

      Vymazat
  3. Ráda jsem se s Tebou ohlédla za Velikonočními svátky. Dárečky jsi ušila pěkné, beránka jsi upekla ( já nééé) a jak píšeš byla u vás pohoda.
    Hezké tvořivé dny, Marti!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Martinko, ten puntíkatý zajošek je bezvadný! A koukám, jaké Vám na zahrádce rostou krásné kytky. Já letos na zahradě nemám nic, cibulky se nejspíš staly kořistí krtonožek, slimáků či jiné fuj havěti. :-) Tak snad příští rok... Mějte se fajně! ZUZU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko také mě toho letos vylezlo nějak méně :o) Měj se také moc krásně a děkuju ♥

      Vymazat
  5. Marti tvé šicí tvoření jsem už obdivovala a obdivuji znova. Úžasné 😉
    Beránek .. mňamka 😊 a je vidět,že jste si opravdu užívali.
    Marti přeji ti krásné sluníčkové dny.Z ❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni děkuju ♥ a také ti přeju moc krásné sluncem zalité dny ♥

      Vymazat
  6. Martinko, měli jste moc hezké Velikonoce, našila si moc krásné drobnosti, jistě udělaly radost!
    Měj se moc hezky, Helena

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥