pondělí 12. listopadu 2018

♥PODZIM A SVATOMARTINSKÉ ROHLÍČKY♥

Ráno když jsem venčila Čokýnka..obloha byla krásně modrá.
Vypadalo to že bude krásný slunečný den...
Ted už je ale zase všechno jinak...obloha je šedivá...
Nu což ale i tak to bude určitě krásný den.
Včera se slavilo Martina a skoro všude se pekly husy... No dá se říct že my jsme jedné huse zachránili život :o)))
U nás se husí hody nekonaly.
Ale upekla jsem prvně své první Svatomartinské rohlíčky.
No napoprvé na oči žádná sláva...napodruhé si musím s točením si více pohrát aby lahodily i oku.Ale na chut byly naprosto dokonalé a výborné.A co je hlavní--super na zpracování...rychlé a jednoduché...což já mám ráda :o)
Dám vám sem odkaz na blog , aby jste si tu dobrotu mohli doma upéct také...
Tak at se zadaří a pak dobrou chut...u nás doma se po nich jen zaprášilo...
No a to je pro dnešek asi všechno.
Mám sice uháčkovaný maličký Betlémek ale ten Vám ukážu zase příště.. :o)
Mějte krásný den.
KLID....
LÁSKU....
POHODU...


6 komentářů:

  1. I my jednu zachránili :)))Rohlíčky vyoadají parádně.
    Těším se na betlémek :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :o)))))) a byly i výborné :o) Betlémek už jsem konečně zveřejnila..

      Vymazat
  2. Ani u nás husa nebyla :o) Rohlíčky ano, podle hodně podobného receptu.
    Martinko, měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :o))) Tak to jsme jely na stejné vlně...Helenko také se měj moc hezky..

      Vymazat
  3. Tak u nás naopak husa, ale ne rohlíčky (usoudila jsem, že kalorie z husy stačí - stejně už špatně dopínám sukni ;-))
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥