čtvrtek 10. června 2021

♥ VENKOVSKÉ SÍDLO ♥

Večer jsem dočetla třetí a poslední ságu Venkovského sídla - Časy se mění. A stýska se mě už teď.

Každý večer jsem se před spaním na chvilku ponořovala do krásného příběhu z Dranitzu kde zachránila Francizska své rodné sídlo a ke které se přidala i její vnučka Jenny...

Ve třetí knížce jsou opět příběhy krásně rozděleny střídavě podle postav-Ulli,Francizska,Walter,Jenny,Mína,Sonja,Kacpar...

Krásně se čte,rodinná historie je poutavá a tentokráte se příběhy prolínají s útržky vzpomínek z deníku Sonji a od Audacie z ženského kláštera.Určitě ji doporučuju a mě se dnes bude divně usínat bez  společnosti všech postav z knížky...




Napíšu Vám i  o předchozích dílech .,
Druhá sága se jmenuje Venkovské sídlo - Bouřlivé časy.
Svatba  Francizsky s Waltrem ,pro kterého je důležité se jí svěřit co se opravdu odehrálo v letech hrůzy války ,proč si ji v té době nemohl vzít .... vzpomínky Míny a Karla -Ericha ,nová postava veterinářka  Sonja ,rozpletení jestli Jenny bude s Ullim...a dál prozrazovat nebudu...
V knize je ještě spousta dalších postav Kalle,Kacpar,Simon,Mucke,malá Jůlinka....a tím pádem i víc zábavy a příběhů...
Krásně čtivě napsáno a pro mě to byla skvělá oddychovka každý den před spaním...



No a první sága se jmenuje Venkovské sídlo- Zlaté časy.
Krásné,lehké a hlavně poutavé čtení.
Francizska se po pádu Berlínské zdi vydává zpátky na místo na místo kde prožila své dětsví a mládí,které jim bylo zabaveno sovětskými vojsky v průběhu druhé světové války.
Příběh se prolíná se zápisky z deníku její sestry Elfriedy....


Prostě krásné ,pohodové a oddychové čtení a to já mám moc ráda.

Trošku jsem Vám knížky popsala odzadu :o))) ,ale snad se v tom vyznáte.

Mějte se moc hezky a já dnes začínám večer číst svou letošní třináctou knížku.









14 komentářů:

  1. Marti, díky za představení knížky. Vlastně knížek. Taky mám ráda pohodové knížky, krimi nevyhledávám. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Celá sága čeká v pořadí v knihovně. Moc se mi od stejné autorky libila sága Panský dům. Dnes jsem si přinesla z knihkupectví poslední díl ságy Kavárna U Anděla. Jsem připravená na léto.

    OdpovědětVymazat
  3. Martinko, líčíš knihy tak nadšeně - jen toho času na čtení se mi nějak nedostává, večer už oči stávkují...
    Děkuji za typ a přeji hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko já právě přez den taky čas nemám a tak jsem si vytvořila rituál.Někdy mě to dovolí spánek číst hodinu před spaním a někdy i jen 5minut.:O)mĚJ KRÁSNÝ DEN♥

      Vymazat
  4. Četla jsem Panský dům. Venkovské sídlo si píšu na seznam do knihovny.
    Hezký den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani také ho mám v plánu ♥ děkuju a také přeju krásný dewn.

      Vymazat
  5. Od autorky jsem zatím četla jen titul Hluboká modř moře, ale ráda bych ještě něco zkusila.
    Hezký den. 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě to stojí za přečtení. ♥ děkuju a přeju krásný víkend

      Vymazat
  6. Marti, tak tohle jsem nečetla, ale obdobně jsem prožívala Jalnu, všech 16 dílů (Mazo de la Roche) a moc se mi líbila (i když vydání z roku 1993 vypadá tou úvodní ilustrací jako od kolotoče...) Televizní seriál už dost pokulhával za tím dobrým čtivem. A dík za tip, Venkovské sídlo si přečtu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Laduško tak to zase neznám já :o) a určitě se ti Venkovské sídlo bude moc líbit ♥

      Vymazat
  7. Také děkuji za tip, já teď čtu celkem dost. Zdravím 😊

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥