úterý 23. října 2012

¨HÁČKOVANÝ PODZIM :O)

Přeji Vám všem nádherný den,odpoledne či večer :o)
Tak jsem si po doháčkování dýnového oblečku pro hrneček říkala že už to podzimní háčkování uklidím a vytáhnu si už háčkování vánoční :o) Ale ještě mě to nedalo a trošku podzimu jsem si domů přece jenom ještě doháčkovala.Jeden javorový list--ten menší je z lonska a  je  malinkatý- je háčkovaný ze Sněhurky :o)
Dále dva  hříbky a malý žalud :o)
Byla jsem u nás ve městě ve květince a padl mě tam do oka takový maličký strašáček už tam byl chudinka sám samotinký a tak samozřejmě že jsem ho tam chudinku malého nemohla nechat a už mě dělá parádu u mě doma :o)








List je jednoduchý  a rychlý a tak třeba ještě některá z Vás si ho domů také ráda ušmodrchá a tak Vám sem vložím návod.
Přeji Vám všem úžasně nádherný barevný podzim a jen a jen samou pohodu.... :o)
                                                                                                         Martina 

33 komentářů:

  1. Týý jo, takového pidižaluda.... to by moje ruce nezmákly:-)))
    List je nádherný, se mi moc líbí, a strašáček se na něm krásně vyjímá....
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Ajko--a neboj zvládla by jsi ho.byl raz dva.Měj se krásně .Martina :o)

      Vymazat
  2. Marti, to je krása. Ty houby a žaludy jsou boží. Rija

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Rijko to jsem ráda že se ti můj podzim doma líbí. :o)

      Vymazat
  3. Marti tak to je háčkovaná paráda. Najviac ma dostali tie muchotrávky. Nemala by si aj na to návod ako na to? Dík Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Andrejko a napiš mě tvůj email pošlu ti ho :o) Měj se krásně...

      Vymazat
    2. Marti, mohla bych se přidat (skoro po roce :-))) s prosbou o návod na úžasné muchomůrky? Můj mail je agnieszkakratochvile@gmail.com. Díky Anička

      Vymazat
    3. Dobrý večer Marti, moc krásné výtvory a chtěla bych Vás poprosit o návod na muchomůrku ♥ :-D
      Matusinska@seznam.cz

      Vymazat
  4. Nádherné výtvory, jeden krásnější než druhý. Krásné listy, parádní houbičky a skvělé žaludy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Amélko a přeju Ti úžasně krásný podzim :o)

      Vymazat
  5. Téda, Marti, tak to je parádní podzimní motání!!! Díky moc za nákres listu, ten určitě vyzkouším! Pá, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni děkuju moc a určitě vyzkoušej ty ho budeš mít raz dva uháčkovaný :o)

      Vymazat
  6. Martinko,
    krásně podzimně háčkuješ :-)
    Strašně se mi líbí ty listy, ale i když jsi přiložila návod, já je ještě nezvládnu :-(
    Těším se na tvé vánoční výtvory!
    A moc děkuji za komentíky na blogu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Ilonko.A neboj jednou to zvládneš :o) Měj se krásně .

      Vymazat
  7. Tak to je opravdu nádherné! Kam chodíš na ty skvělé nápady? A umíš a jsi pilná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježurenko moc děkuju :o) Něco mě napadne a něco občas zahlédnu i na netu :o)

      Vymazat
  8. Marti...moc krásně jsis vyháčkovala podzim, ten list je krásný. Pa pa a ♥ Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti moc děkuju :o)Jsem ráda že se ti můj domácí podzim líbí :o) Měj se krásně :o)

      Vymazat
  9. Marti, máš krásný podzim ... lísteček se mi moc líbí, ale ukládám až na příští podzim. Letos už nestihnu - už mám vánoce a také jsem se pustila do zimních čepic pro kluky a pro oba synovce.
    Hezký den ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Věrko.Už se také pomalu chystám podzimní háčkování odložit a vánočnit :o)A těším se na čepky pro kluky :o)

      Vymazat
  10. Ahoj Martinka, tie muchotravky su krasne, nemohla by som ta poprosit o navodik na ne na mail: nellie7@azet.sk. Vopred dakujem...Nellie

    OdpovědětVymazat
  11. Martinka, hríbiky aj muchotrávky sú úžasné, mohla by som Ta poprosit o návod? Veľmi pekne ďakujem!
    natalia.manekova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. krasne... aj ja by som sa velmi potesila navodu na muchotravky a hribiky... velmi pekne dakujem (zuzkabaltes@yahoo.com)

    OdpovědětVymazat
  13. dnes som objavila vaše práce až by vám nevadilo mi posla návod na muchotrávku a žalud velmi pekne dakujem jancuskova@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  14. Nádherná podzimní výzdoba, mohla bych poprosit o návod na houby a žaludy? Děkuji a hezký den. Jana O. kudlakova.arnost@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Úžasný podzim a blog.Mohla bych poprosit o zaslání návodu na hříbky a žaludy? Vendykorinkova@seznam.cz Děkuji Vendi

    OdpovědětVymazat
  16. Krása! Mohla bych poprosit o návod na houbičky i žalud? Děkuji

    OdpovědětVymazat
  17. Krása! Mohla bych poprosit o návod na houbičky i žalud? Děkuji

    OdpovědětVymazat
  18. Dobry den hribiky su nadherne mohla by som poprosit navod ak mate. Na mail kikinkka@azet.sk dakujem pekne

    OdpovědětVymazat
  19. Krasne, mohla bych poprosit o navod na houby a zalud? Muj e-mail Tesinka.1@seznam.cz
    Dekuji

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥