čtvrtek 23. února 2017

♥ NÁVOD NA HÁČKOVANÝ PŘÍVĚSEK NA KLÍČE-KOČIČKA ♥

Tak plním slib a jsem tu :o)
U dcery Ježíšek naděloval i živé dárečky a dostali krásnou mouratou kočičku kterou naší mrňavé holky pojmenovaly Mňauka..
A protože ted měla dcera svátek tak jsem ji chtěla kromě kupovaných kočičích dárečků i podarovat nějakou drobností mou rukou dělanou...
Šmejdila jsem na Pinterestu kde mě zaujala mini kočička a hned jsem ji viděla jako přívěsek na klíče...
Včera jsem Vám slíbila návod a tak je tu :o)
Nééé ....
nebojte ....
návod Vám hezky rozepíšu..jen jsem Vám chtěla ukázat jak si píšu čísla abych věděla při háčkování  kde se  zrovna nacházím když háčkování odložím a vracím se k němu až později :o))
Takže jdeme  na to ...
HÁČKOVANÝ PŘÍVĚSEK NA KLÍČE KOČIČKA
Nejprve si připravte příze ve Vámi zvolených barvičkách,háček,duté vlákno,kroužek na klíče a hlavně dobrou náladu ke tvoření...
1-do kroužku si uháčkujte 6ks
2-rozháčkujte každý ks = 12ks
3- rozháčkujte každý 2ks=18ks
4-rozháčkujte každý 3ks=24ks
5-rozháčkujte každý 4ks=30ks
6-rozháčkujte každý 5ks=36ks
7-rozháčkujte každý 6ks=42ks
8-15-přeháčkujte každý ks=42ks
16- a teď budeme pomalu zase ubírat...zháčkujeme každý 7 a 6ks=36ks
17-zháčkujeme každý 6 a 5ks=30ks
18-zháčkujeme každý 5 a 4ks=24
19-zháčkujeme každý 4 a 3ks=18ks
začínáme si pomalu plnit dutým vláknem...
20-zháčkujeme každý 3 a 2 ks=12ks
21-zháčkujeme každý 2 a 1ks=6ks
A ukončíme
Ťapičky: 4x
1-do magického kroužku uháčkujte 5ks
2-rozháčkujte každý ks=10ks
3-teď do každého ks zase jen jeden ks=10ks
změníme si barvičku
4-5-opět po 10ks
6-zháčkujeme každý 2a a1ks=5ks
ukončíme a necháme si delší nitky na přišití ....
Ouška: 2x
1-do magického kroužku uháčkujte 5ks
2-do každého ks opět vždy jen jeden ks=5ks
3-rozháčkujte každý ks=10ks
4-rozháčkujte každý 5ks=12ks
ukončíme a opět necháme delší nitky..
Ocásek:
1-do magického kroužku uháčkujte 6ks
2 až 12-do každého ks vždy opět jen jeden ks = 6ks
ukončíme a opět necháme delší nitku...
Nu a ted už jen sešijeme a vyšijeme obličejíček...
já pak litovala že jsem použila do mouraté tak často černou..protože ta hnědá tolik nevynikne a kočička vypadá hodně naštvaně :o))))
Nu a ted už jen přidat na vršek kroužek na klíče a přívěšek je hotov :o)
Tak ať se Vám krásně tvoří ..
 ♥
Mějte se krásně a snad jsem Vám návodem udělala aspoň trošku radost








14 komentářů:

  1. Jů, kočička je moc pěkná.Marti krásné dny.-)

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravím, Marťo. Krásný návod (mimochodem ta fotka s čísly je naprosto srozumitelná), krásná kočička (náš Booth by ji taky bral :-D) a naprosto úchvatný hrneček :-D !!! Přeju prima zbytek týdne. ZUZU

    OdpovědětVymazat
  3. Co ty všechno nevymyslíš :-)
    Zajímavý přivések :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Je opravdu moc krásná!
    Martinko, měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Konečně jsem se trefila s tipem 😉
    Pěkná 😉

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, podobný přívěsek jsem taky háčkovala, akorát byla kočička na délku :-), no proto jsem to taky lehce uhodla :-) A návod, to jsi dobrá, já začnu psát....no a netrvá to psaní dlouho :-)) Hezký den :-) Já jedu s naší kočičkou za chvilku na kastraci...

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥