středa 26. června 2013

LETNÍ KLOBOUČEK :O)

Moc Vás všechny zdravím :o)
To Vám tak minulý týden když byly ty šílená vedra a v bytě se nedalo dýchat-- na zahrádce bez vody na smočení také nic moc a tak jsem každý den jezdila s Justýnkou a Klárkou k Tomovým rodičům kteří mají na zahradě bazén a tam bylo moc příjemně.Tak mě tak došlo že bych mohla dodat i nějaké fotečky jak tam holky s malým Vojtou spolu řádili :o) Ale to až jindy.....
No a Tomova maminka která také stále něco tvoří si zrovna háčkovala  klobouček do lázní kam pojede s kamarádkami a protože budou tři tak jsem vyfasovala domů přízi a také jsem ji jeden pomohla uháčkovat :o)
No a modelem mě opět postála panenková česací hlava :o)) Když byla Klárka malá dostala ji na hraní a ted si sní zase hraju já :o)))




No a nějak mě došlo že bych nám na dovolenou také nějaké kloboučky mohla umotat :o))
Dneškem by měli končit ty protivné deštové dny a tak děti snad budou mít o prázdninách sluníčko :o)
Mějte se moc krásně a prima :o)
                                     Martina.

39 komentářů:

  1. Ahoj Marti, kloboučky nádherné a ten vzorek se mi moc líbí. Velmi povedené. Pá drahá Lea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Leiko :o) Těší mě že se ti tak líbí :o) Páá

      Vymazat
  2. Marti, hezounký klobouček! Líbí se mi krempa, krásně drží. Moc se Ti povedl. Adriana

    OdpovědětVymazat
  3. Martí, tak tohle bych nikdy nedokázala....vůbec nechápu ,jak se ty sloupky dávají dohromady-hihi:-))) Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale dokázala :o) jsou to jen krátké a dlouhé sloupky vypadá to složitě ale nic na tom nejní :o)))

      Vymazat
  4. Krásné kloboučky. Budou vám všem moc slušet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani děkuju :o) Pro nás je teprve musím uháčkovat tyhle jsou na jinačí hlavičku než tu naší :o)))

      Vymazat
  5. Krásne su!!!velmi pekná práca!pekne pozdravujem andrea

    OdpovědětVymazat
  6. Witam Ciebie bardzo serdecznie,U Ciebie jak zawsze -pięknie,kolorowo i pomysłowo.Zapraszam do Dobrych Czasów.Jola

    OdpovědětVymazat
  7. Sluníčko určitě bude a to už příští týden, to mi začíná dovolená.
    Klobouček je moc pěkný a slušivý. Líbí se mi vzor.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Alenko a přeju ti úžasnou dovolenou plnou sluníčka a pohody :)

      Vymazat
  8. Pááni... Marti to už je mistrovské dílo:-))) To bych fakt nedala:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  9. Tak už je hotový! :) Je krásnej :) lepší jak na té fotce...to jsem ešte zvědavá jak se povede babičce. Nicol

    OdpovědětVymazat
  10. Martinko ten je boží.Mohla bych tě moc prosím poprosit o návod?.-)Hezké dny pa Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Věrko a návod na klobouček už jsem zveřejnila :o))

      Vymazat
  11. Ahoj Martí!
    Klobouček je skvělý! Moc se mi líbí jeho vzor! :-) Panečku to bude parádní ozdoba na hlavě. :-)

    Když se dívám na tu česací panenku, tak jsem si vzpomněla, že moje kamarádka také jednu podobnou měla, ale ona jí ještě mohla malovat - takže účes měla většinou pořád ten a samý, ale oči a rty měla každou chvilku jinak namalované! :-D

    Tak to budete na dovolené také parádnice. :-) Protože ten klobouk je vážně nádherný! :-)

    Přeji krásný den a ahoooooooooj!!!! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Šári--ty umíš vždy tak hezky pochválit :o))
      Je to přesně ona ta malovací :o)))
      I ty se měj moc krááásně ---ahooooooj :o)))

      Vymazat
  12. Marti, klobouček je super. S ním bude léto určitě nádherné. Zdravím. M.

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Marti, klobouček se ti moc povedl, mohla bych poprosit o návod? Slíbila jsem kamarádce pro holčičky a nějaký letní bych brala i já. A na tom tvém krempa krásně drží tvar. Napiš prosím i jaký jsi použila materiál. Díky - Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko děkuju moc :o) Tenhle je dělaný na dospěláckou hlavu.Schéma už jsem vložila jen si ho asi budeš muset trošku zmenšit :o)

      Vymazat
  14. To je tak krásné, k tomu se budu dopracovávat hodně dlouho:) Tleskám

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Eliško :o) Jsou to jen krátké a dlouhé sloupky :o) Já zase ted obdivovala tvé korálkování :o)

      Vymazat
  15. Tak ten je do lázní jako dělaný!
    Moc se ti povedl, Martinko!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Helenko :o) Snad budou za fešandy :o) Také zdravím pááá...

      Vymazat
  16. Tuhle česací hlavu jsem si jako malá hrozně přála. Klobouček je parádní.

    OdpovědětVymazat
  17. Tedy, ten klobouček je mooooc krásný! Klidně bych ho na dovolené nosila i já! Tak je uháčkuj pro celou rodinu a pak nám ukaž, jak to všem sluší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Ježurko :o) Musím nakoupit přízi a dám se do toho :o)))

      Vymazat
  18. Ahoja, Marti! Já ta nejhorší vedra strávila na školení, s dalšími třiceti lidmi v neklimatizovaném stále, kde stál vzduch, dal se doslova krájet a teplota tam byla jen asi o dva stupně nižší než venku... klobouček je pěkný, krásný vzorek! Krásné prázdniny, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni tě obdivuju to já bych tedy asi nedala..... uf....
      a děkuju moc za pochvalu--nápad to není můj je z mimibazaru :o)I ty měj prima skvělé prázdniny...

      Vymazat
  19. Martinko, je nádherný, moc se ti povedl .... Marki

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥